Gå til innhold

Noen som har dette lakenet? (om krybbedød)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mente www.safebaby.no

Skrevet

Aldri hørt om det før. Men leste nå nylig at siste forskning tydet på at faren for krybbedød var medfødt (og ikke skyltes gasser). Det var noe med at hjernen ikke registrerte at den ikke fikk luft og barnet derfor ikke våknet eller skiftet liggestilling/snur på hodet. Følgen ble at det bare sovnet inn. Ikke godt å si hva som er riktig. Har kjøpt ny seng, ny madrass og dyne. Har også tisselaken under det vanlige lakenet for å unngå at det kommer tiss i madrassen. I tillegg har jeg en pustesensor (babysense), så føler jeg har tatt de forhåndsregler jeg kan... Det lakenet kommer jeg ikke til å kjøpe..

Skrevet

Nå ble jeg nyskjerrig.. Pustesensor, hva er det da?? Eller, skjønner jo HVA det er, men hvordan fungerer det liksom?

Skrevet

Det er en plate som ligger under madrassen som registrer om babyen slutter å puste, eller pusten blir ujevn over tid, noe som kan skje ved høy feber. Det kommer da en høy alarm.Høy feber kan igjen føre til at enkelte babyer får feberkramper og kan miste bevisstheten, dette skjedde med min søsters baby.. De selges på lillelulle.no, og lommelegen.no. Du kan lese mer der. Jeg hadde nok ikke sovet like godt uten og skal bruke min til poden er 2 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...