Gå til innhold

Forslag til jentenavn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på UL i dag og vi venter en liten jente. Jeg har hele tiden vært sikker på at det var gutt og har kaldt henne Lucas de siste månedene... Hehe... Stakkars lille pia mi:) Har ingen jentenavn og trenger hjelp......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

linnea da?

aurora

ingrid

..hihi,åsså kom jeg ikke på flere fine i farta..vanskelig dette med navn

Skrevet

Ja det er kjempevanskelig, spesielt jentenavn synes jeg da:)

Skrevet

Å det finnes en haug av jentenavn. Selv har jeg tenkt på Marielle, Mariella, Madelein, Carina, Sandra. Nå er ikke jeg en person som er så glad i typiske norske navn, da....

Skrevet

hehe,er vel det som er litt av problemet i grunn..at det er så utrolig mange jentenavn..her ser vi ut til å ha landa på leah..sambo er ikke til å rikke,og dess flere ganger jeg hører det,desto mer liker jeg det og blir vant til det,så løpet er nok kjørt her ja når vi allerede har begynt å tenke på den som ei leah

Skrevet

Vi har også tenkt en del på Leah... Personlig liker jeg Mia ganske godt også, men har ei litt ut i familien som heter det og har ikke helt bestemt meg for om jeg bryr meg om det eller ikke... Hehe...

Skrevet

Du kan jo ta en annen vri på Mia da siden noen andre i fam heter det.. hva med f.eks Mie? eller på lista mi så har jeg:

Nora

Celina

Elise

Hannah

Rikke

Sofie

Skrevet

leah ER kjempefint da synes jeg;o) så sto d så fint til de andre anvna vi har her;o)blir leah marie her da..jeg har og det mellomnavnet..

mia er søtt og da..enkelt og greit..hehhe,hadde ikke kommet til å brydd meg om det så lenge d ikke var nær familie som man støter på ofte i hverdagen,o)

syns det er viktig at begge liker navnet jeg..og at evt noen andre heter det,med mindre det er noen man har mye med,det får ikke hindre meg i å velge yndlingsnavnet..hehe,krangla mye inne på navnesidene jeg,om popularnavn..er så mye rare navn ute og går,kun av den grunn at det skal være så unikt hele veien..men ingen som tenker på at kanskje barna ikke liker å være sååå unike i navneveien..en skal jo kunne leve med navnet og

Skrevet

Gratulerer med ei lita frøken...

Vi skal ha en gutt.. så jeg kan jo gi deg mitt jentenavn valg.

Alva

ellers vil jeg nevne Cathrine, Iselin, Celene

Luca er jo et jentenavn om du er glad i Lucas :)

lykke til med valget

Skrevet

Stina

Kristina

Helene

Sandra

Linea

Janne:p

Heidi

Linda

Mari

Karen

Silje

Rebekka

Marte

Linn

Camilla

Renate

Kristine

ja det var de navna eg kom på nå:) hehe.. lykke til med å finne navn:)

Skrevet

våres skal hete Carita;)

Skrevet

det ble litt feil våres skal hete Thea Imilie, MEN synes Carita, Emma,Lennea,Leah og Nathalie er fine navn,

Skrevet

Ojjjj... Her var det mange fine navn. Tusen takk alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...