Gå til innhold

Acta Graco bilsete med base og vogn? Noen spørsmål..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har kjøpt dette og jeg har hørt masse positivt om selve bilsetet, men nå har jeg plutselig blitt veldig usikker på vognen. Det er jo ingen bag til, men babyen ligger enten i bilsetet eller nede i vogna.. Skulle man heller hatt en bag kanskje? Jeg ser liksom plutselig for meg at den ikke er noe god for babyen å ligge og sove i.. Er det noen som har noen erfaringer? Kan man kanskje evt kjøpe en ekstra madrass oppi, evt et lammeskinn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det vogn eller trille du har?

Vi har sånn liten trille til bilsetet som vi kan bruke på kjøpesenteret.... Men, du har kanskje sånn ordentlig vogn..hehe

Skrevet

Hei! Jeg har akkurat kjøpt bilsete med base.

Men hva er vognen?? Kan man kjøpe et stativ til eller noe?? Jeg har kjøpt en annen type barnevogn....

har ikke så mange svar til ditt innlegg, bare spm til deg igjen:)

Håper du gidder svare...

Skrevet

Hvor kjøper dere dette understellet???

Skrevet

Vi kjøpte alt sammen brukt, men har sett det i forskjellige barnebutikker som selger Acta Graco... Baby shop f.eks

Skrevet

Tusen takk BellaMaria:) Skal ta en kikk:)

Skrevet

Vi kjøpte også alt sammen brukt. Det er en trille vi har. Kom nettopp på at man kanskje kan bruke en softbag oppi???

Skrevet

Ja, det går sikkert bra. Vognen vi kjøpte fikk ikke plass i bagasje rommet.. (men, vi måtte jo bare ha akkurat den vognen likevel), så for oss er det bare når vi bruker bilen og trenger vogn vi skal bruke trilla.

Veldig smart å bare kunne sette bilsetet oppi trilla da.

Det er jo sikkert forskjellige str på softbagger og.. :)

Skrevet

Hehe, ja sikkert mange størrelser og farger og typer...enda flere valg man må ta:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...