Gå til innhold

wææ.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å ta føreropplæring, og nå nærmer det seg slutten. Tok teoriprøven i går. I dag ringte jeg skolen og sa at teoriprøven var overstått, så nå kunne de bestille oppkjøring. Regnet ikke med at jeg ville få oppkjøring før ut i august, så da slapp jeg å begynne å grue meg ennå....

En halv time senere ringer de tilbake fra skolen å sier at jeg har fått oppkjøring 12.juli (har termin 7.juli). Forklarte dette å spurte om det var mulig å avbestille noen dager i forveien, ettersom jeg ikke vet når bebisen min vil ut. Det var i orden.

Så noen timer sener ringer de igjen! Da har dama på skolen satt hele verden i sving for at jeg skulle få oppkjøring tidligere! Hun synes så synd på meg som måtte få det oppkjøringsgreiene mitt oppi fødselstiden, og hadde fått ordne meg oppkjøring nå på tirsdag! Hjelpes meg... Dette går aldri bra...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Joda! Det går så bra så!

Bare slappe av under førerprøva så går det nok bra ;) De hadde aldri mast seg til så tidlig oppkjøring om de mente at du ikke var klar for det. ;)

Jeg hadde oppkjøring på ambulansen samme dagen som jeg fikk vite at jeg var gravid jeg.. Hehehe..

Skrevet

Var godt å høre... Trengte noen beroligende ord :) Takk takk :)

Skrevet

Slapp av.. dette klarer du fint!!!!!!!! Så heldig du er fikk kjøre opp tidligere da!! Jeg er på slutten av en videreutdanning og venter på å få forsvare fordypningsoppgaven min. Den skulle jeg egentlig få lov til å ta tidligere- den 15. mai- men så nei da....... det gikk jo ikke, fordi de ikke hadde noe andre oppgaver å sammenligne med!!:( Nå må jeg ta den sammen med de andre, den 14. juni!!!!!!!! Jeg har termin den 30. mai og hvis jeg går 14 dager over så er det den 13. juni...... Læreren min, som er en mann, sa at en fødsel er jo ikke en sykdom så jeg kom til å klare det!!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Hadde lyst til å dra til han. Der skal jeg da stå å forsvare en oppgave ikke lenge etter at jeg har født, med barseltårer, vondt både her og der og ammetåke!!!!! (jeg knakk halebenet under fødselen med førstemann, ikke deilig).

Nå ble det mye om meg her... måtte bare få det ut.. Som sagt, jeg syns du er heldig og det kommer til å gå bra!! LYKKE TIL!! :)

Skrevet

Uff da... Da er det vist ikke så ille med meg likevel. Er jo egentlig veldig, veldig heldig!

Får håpe alt går bra med deg da... Det er jo værre med sånne ting, for da må du liksom være litt klar i toppen. Rundt fødselen er det bare en ting som er viktig, og som går oppe i hodet.

Uansett! Lykke, lykke til!

Skrevet

Takk skal du ha! :) Jeg måtte bare få det ut. sorry.. Det tok litt av, men nå for tiden er hormonen litt i ubalanse og så er det som du sier, at når det nærmer seg fødsel så rvirrer tankene rundt det.

Er det førstemann du venter??

Skrevet

Det er førstemann ja :) Er jo så spennende! Holder på å leser til eksamen nå også kom det med oppkjøringa mitt oppi, og alt jeg klarer å tenke på er baby, baby, baby...hehe. Har satt ned forventningene til karakterer og sånt. Får bare håpe jeg står på eksamen, og oppkjøringa. Ellers blir det dyrt! hehe

Skrevet

Det går nok bra skal du se. Det er utrolig hva vi klarer når vi må! Du må ha lykke til med begge deler + fødsel så klart!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...