Gå til innhold

Tegn på at man er i fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt skikkelie masrier/modningsrier i et par dager nå, i går va de skikkelig ille, men de kom og gikk me stooooore mellomrom.

I natt ble de verre, og i fra 7-11 så kom de uregelmessig me 5 - 20 min mellomrom, så stoppet de opp en times tid, og nå har de kommet tilbake og har vart i 2timer...

Klare så vidt å gå, og d gjør kjempe vondt.

Magen er helt sunken, og hodet er festet, var hos jordmora i går og hun sa at tappen var bynnt å modnes...

Har hvert på do og bommelomma 6 ganger siden klokka 6 idag...vet ikke om d har noe å si, men har i hvertfall ikke hatt d sånn før..

Trur dere at d er fødsel på gang??

Vet dere om noen tegn som tyde på at man e i fødsel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg tror du er i gang!

Får du noe overskudds-fødselsstøv, så send det til meg er du snill, slik at jeg slipper dette masete opplegget lenger.

Uansett, masse lykke til:-)))

Skrevet

Tusne takk:)... håpe at eg e i gang, blir kjempe skuffa om d bare e masrie som ikkje utvikle seg!

D kjennes ut som at d stoppe bittelitt opp igjen snart, huff, så slitsomt vesst eg skal gå sånn her i fleire daga..

Sende deg massemasse fødestøv!!!!:):)

Skrevet

ut å jogg!!!;) håpe håpe håpe mini mini keiko kommer ut til deg i kveld:)

Skrevet

Et klart tegn på at man er i begynnelsesfasen av fødsel er blodslim fra åpningen.

Lykke til!

Skrevet

Mini-Keiko,er du her enda?? Hva med en liten oppdatering..? :)

Skrevet

oppdatere dere da... Keiko dro på sykehuset i natt rundt kl to og hadde da 5 minutt mellom riene:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...