Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har hatt skikkelie masrier/modningsrier i et par dager nå, i går va de skikkelig ille, men de kom og gikk me stooooore mellomrom. I natt ble de verre, og i fra 7-11 så kom de uregelmessig me 5 - 20 min mellomrom, så stoppet de opp en times tid, og nå har de kommet tilbake og har vart i 2timer... Klare så vidt å gå, og d gjør kjempe vondt. Magen er helt sunken, og hodet er festet, var hos jordmora i går og hun sa at tappen var bynnt å modnes... Har hvert på do og bommelomma 6 ganger siden klokka 6 idag...vet ikke om d har noe å si, men har i hvertfall ikke hatt d sånn før.. Trur dere at d er fødsel på gang?? Vet dere om noen tegn som tyde på at man e i fødsel?
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Ja, jeg tror du er i gang! Får du noe overskudds-fødselsstøv, så send det til meg er du snill, slik at jeg slipper dette masete opplegget lenger. Uansett, masse lykke til:-)))
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Tusne takk:)... håpe at eg e i gang, blir kjempe skuffa om d bare e masrie som ikkje utvikle seg! D kjennes ut som at d stoppe bittelitt opp igjen snart, huff, så slitsomt vesst eg skal gå sånn her i fleire daga.. Sende deg massemasse fødestøv!!!!:)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 ut å jogg!!! håpe håpe håpe mini mini keiko kommer ut til deg i kveld:)
barbamamma79 - venter nr 4 Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Et klart tegn på at man er i begynnelsesfasen av fødsel er blodslim fra åpningen. Lykke til!
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Mini-Keiko,er du her enda?? Hva med en liten oppdatering..?
Gjest Skrevet 24. mai 2007 #7 Skrevet 24. mai 2007 oppdatere dere da... Keiko dro på sykehuset i natt rundt kl to og hadde da 5 minutt mellom riene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå