HMS *endelig mamma* Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Og vi er alle i god behold! Var skikkelig hønemor på forhånd og bekymret meg for alt mulig rart, men det var det ingen grunn til. Lille snuppa koste seg verre i varmen med masse oppmerksomhet og mamma og pappa kunne slappe helt av og la andre putle rundt med lille sjarmtrollet. :-) Godt å være hjemme igjen, da. Det er rart med det rare, hjemme er liksom best, både for voksne og barn.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Velkommen hjem:-) Flott at dere har kost dere!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 hjemme best ja =) men tenker det var godt med ferie å ikke minst,varme..;o)
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Velkommen tilbake, deilig med litt ferie og varme. Sikkert gøy for familien også....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå