Gå til innhold

Tilbake fra Italia! :-D


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og vi er alle i god behold! Var skikkelig hønemor på forhånd og bekymret meg for alt mulig rart, men det var det ingen grunn til. Lille snuppa koste seg verre i varmen med masse oppmerksomhet og mamma og pappa kunne slappe helt av og la andre putle rundt med lille sjarmtrollet. :-)

 

Godt å være hjemme igjen, da. Det er rart med det rare, hjemme er liksom best, både for voksne og barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hjem:-)

Flott at dere har kost dere!

Skrevet

hjemme best ja =)

men tenker det var godt med ferie å ikke minst,varme..;o)

Skrevet

Velkommen tilbake, deilig med litt ferie og varme. Sikkert gøy for familien også....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...