24timersmamma Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hei! Har en skjønn liten gutt som er frisk og rask og virker veldig fornøyd. Han begynner å bli "puppelei", og tar bare pupp på morgnen. Til nå har jeg bare gitt ham 1 gang mme midt på dagen, til all annen mat får han vann. På hs i dag sa de at en på hans alder burde ha ca 6 dl melk hver dag (spes i forhold til kalsim osv). Det tror jeg ikke gutten min får... Riktignok er det litt melk osv i grøten, men kan aldri tenke meg at det blir så mye tilsammen. Matmengden hans ser slik ut: Frokost: pupp og 1 skive brød og 1/2 yoghurt på glass Lunsj: 100 ml mme og resten av yoghurt Middag: 1 middagsglass og vann Kvelds: Grøt og vann Burde jeg innføre mme på kvelden også?? Bare lurer litt..
Arb.ledig husmor Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Eg har omtrent slutta å gi småtta mme... Ho får det kun 1 gang om dagen.. Sku ho hatt 6dl i løpet av døgnet, og itillegg fast føde, måtte ho og eg stått opp kl 4 om natta og lagt oss kl 23... Er jo mye næring i mme også... Eg hadde ikkje innført mme etter et sånt program dere har, men eg syns du skal bestemme dette selv, siden det er ditt barn, og ikke mitt )
Marge Simpsons Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Er jo helt opp til vær enkelt baby. Vil han ikke ha mer, så har han jo tatt valget for deg Frokost: 240ml melk Lunsj: 1brødskive, litt frukt (feks en banan, eple el) vann Middag: Middagsglass, vann Kvelds: Grøt og 150ml melk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå