Gå til innhold

weleda fødselsforberedende olje?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei noen her som har prøvd denne oljen ved tidligere svangerskap eller bruker den nå? Har hørt en del om jordnøttolje men kunne ikke finne det så da ble det denne i steden..Noen som vet om den er like god, og har noen virkning.?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen som har prøvd den?

Skrevet

Har ikke prøvd den enda, men kjøpt den. Fått den anbefalt av en jordmor som sier den fungerer utmerket..så stoler på det. :0)

Skrevet

Jeg har også denne..Brukt den litt..hhe

Skrevet

Ble bare helt bortkastet, brukt ett par ganger.Synes den luktet vondt, ble bare søl osv. Revnet ikke særlig uten sist, så det får gå bra denne gangen også.

Skrevet

Jeg har kjøpt den... Men synes mandelolje fungerer bedre... hehe Nå er det samboer som driver og tøyer da... men synes det gjør mindre vondt med mandelolje, og han får tøyd litt mer enn med fødselsoljen..

Bytter på litt likevel..Ingenting skal være uprøvd ;)

Skrevet

Hvordan tøyer han? grønn på det der jeg,men skulle gjerne visst. har ikke lyst til å revne

Skrevet

Eg brukar den - funkar heilt fint for min del, men den luktar jo litt rart. Vi får sjå kor god effekt den har. Litt vanskeleg å nå ned sjølv, men masserer i veg kvar kveld. Strekk og tøyer litt der det er "hardast" (drar liksom skjedeveggen litt nedover mot rumpa - vanskelig å forklare), men kun etter å ha massert først slik at det er god blodgjennomstrøyming i området. Det høyres jo heilt saiko ut når eg forklarer, du må nesten berre prøve deg litt fram. (Og husk: vask hendene og neglane godt først! Lange negler = vond massasje)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...