Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Nå synes jeg snart jeg har fått dosen min med frustrasjoner. Jeg synes bare jeg går og venter på at ting skal bli bedre, og i mens tikker permisjonsklokka avgårde og nå er det bare 4 mnd igjen. Hver mnd sier jeg og sambo til hverandre at "blir nok bedre når han blir 4 - 5 - 6 - 7 mnd gammel", og av og til blir det jo det men så kommer det nye ting i stede da. Synes ikke jeg får kost meg noe særlig med mini, og det er så trist! Han er jo blid og kjempesøt og jeg elsker ham over alt i verden, men det er så mye TING med ham hele tiden! De siste ukene har han våknet mellom 04-05 hver morgen., Både jeg og sambo er nå utslitte av mangel på søvn, og det går hardt utover humøret, særlig hans. Han blir utålmodig med mini og sur på meg, og klager bare over hvor vanskelig alt er. Jeg føler at alt står og faller på meg hele tiden og at jeg aldri får fri. På dagtid har ting vært ganske ok her lenge, men nå har lillegutt begynt å bli fryktleig survete og utålmodig, og han vil ikke ligge alene og leke lengre, han begynner å sutre når han ruller ove rpå magen og det eneste som er litt gøy er å stå og leke - men da må jo jeg holde ham og det er jo litt slitsomt. Nå har vi akkurat kommet inn igjen etter å ha vært i parken i ca 10 sekunder. Hadde med meg piknikkteppe, leker, solbreiller, kjøpte is og blad og tenkte at vi skulle hygge oss litt - men bombe: han synes seff det var helt pyton. Begynte å skrike med en gang jeg la ham på teppet og det eneste han ville var å sitte en liten stund på fanget, men så var det kjipt også. Ved siden av oss lå en annen mamma med liten baby, der var det seff bare idyll. Argh. Blir litt lei meg jeg over at alt skal være så vanskelig!! Vogna vår har punga 7 ganger på 7 mnd, jeg har fått senebetennelse i armen og bekkenløsningen gir seg aldri, og jeg går bare hjemme med junior hele dagen og har ingen å prate med. Uff jeg har sikkert ingen grunn til å klage, men jeg hadde faktisk trodd det skulle være litt mer kos med baby!! Forøvrig er han verdens søteste, goeste og herligste baby som er kjempeflink til å spise, svømme, stå, le og smile Jaja - måtte bare klage litt, dårlig dag i dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå