2 prinsesse +? Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 gikk inn hær i dag å så att æ hadde 21 dager til termin og er fødeklar. fikk en sånn rar følelse i kroppen,helt uvirkelig att æ faktisk snart skal føde,ikke det att æ ikke va klar over det før ,men i dag blei det så virkelig. det e jo egentlig helt utrulig att mann kan lage ett lite menneske med alle funsjoner inne i ens egen mage. har ei på 5 fra før av og det e så lenge siden æ fikk ho så æ huske ikke om æ hadde denne følelsen da. måtte bare få det ut,
Marolla Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har også tenkt litt på at det er så lite som skal til for å lage noe så flott og vidundelig som en baby. Tenkte for meg selv da jeg så ned på magen da jeg våknet i dag; -du og du så gravid jeg er! Og så fortalte jeg mannen min om tankene mine, og han kom med det tåpelige svaret: ja du vet..... Det er sausen man legger på seg av..... *arg*
2 prinsesse +? Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 trur ikke mennene i våre liv klarer å sette seg inn i dette før bebiene er ute.
Marolla Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Han er veldig opptatt av magen faktisk. Syns det er skummelt å klemme meg i tilfelle han klemmer for hardt på magen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå