Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Er vant med å spise mye fiber i kosten (weetabix til frukost, mye brødmat, frukt og grønt - unngår selvsagt jordbær, kål og erter), men nå lurer jeg på om jeg må kutte ned på dette. Ser et mønster, særleg i 2-3 tiden på dagen, da hylskriker han med tydlige magesmerter. Det er ofte noen timer etter frukosten (melk? weetabix?) at det er verst. på kvelden og natten er han rolig. Er det slik at jeg må kutte ut alt dette, kan jo nesten ikke spise noe lenger... og jeg som er så glad i salater og grønt... Noen andre som har måttet kutte ned på fiber i kosten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå