Gå til innhold

Ja det skulle blitt artig....


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter ig leser om konfirmasjoner her på siden.

 

Ennå er det litt tid til datteren skal ha konfirmasjon, men tiden nærmer seg jo :)

 

Jeg inviterer gjerne min eks mann og hans nye samboer med deres barn og familier i hytt og pine. Slik som jeg vil invitere vår/min familie med min nye mann sine foreldre, søsken osv.

 

Men jeg må virkelig le når jeg tenker på det og ser det for meg. Ser to store grupper med mennesker som er delt i to. Og spesiellt min eks mann sin familie og hans nye familie...

 

Jeg hadde vel forsøkt å snakke hyggelig med alt og alle, i den grad verten har mulighet til det.. men, spørs om det hadde blitt så godt likt. For i følge min eks mann vil han ikke at jeg skal overhode ha noe som helst med han sin familie å gjøre. Skal helst ikke snakke med dem tror jeg. Har en liten følelse av at han ikke vil det fordi de faktisk likte meg veldig godt en gang i tiden, og at hans nye kone kanskje ikke er så enkel å snakke med? Men jeg kan jo ta feil. Dette er bare spekulasjoner.

 

Uansett så må jeg humre litt for meg selv. Det hadde blitt litt av en dag. Men datteren i huset har allerede sagt klart i fra at hun vil ha ALLE samlet den dagen. Så klart at jeg kommer til å gjøre alt for at det skal bli slik og at det blir en trivelig dag.. men.. daskulle det jammen vært satt opp kameraer rundt omkring for dette hadde blitt årets morsomste video :)

 

Hehe.. kanskje bare jeg som synes dette er moro.. men jeg må i hvert fall smile og le litt av det hele :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette hadde datteren din sikkert likt å lese...... Le og humre i vei....

Skrevet

Ja jeg ler og humrer jeg :)

 

Jeg gjør alt for henne. Alt mellom himmel og jord. Inviterer min eks mann og hans nye samboer og deres barn hjem til oss uten problemer. Nettopp fordi jeg bryr meg om min datter.

 

Dette hadde hun klart å lese/høre når hun var større. Vil på ingen som helst måte at hun skal vite hva jeg tenker om hennes far, eller stemor... for jeg vil hest at hun skal være glad i dem begge. Det hadde vært best for henne...

 

Hun får gjøre opp sin egen mening om dem.

 

Dette er jo en side for voksne. Så jeg skriver det jeg har på hjertet :) Hadde hun snublet over dette, skulle jeg forsøkt å forklart meg på skikkelig vis... heller stille meg i dårlig lys, enn hennes steemor og stefar. Forsøker å lære min datter at alle kan gjøre feil, jeg er intet unntak :)

 

 

Skrevet

Jeg var i konfirmasjon i helga, en konfirmasjon litt lik ditt eksempel. Min mann VAR ste-far for gutten som ble fonfirmert. Som min mann fortsatt kaller sitt barn, og vil alltid forbli det.

 

Far og mor inviterte sammen med deres nye kjærester.

Det var en veldig hyggelig dag, selv om jeg ikke kjente så mange. Konfirmanten var veldig godt fornøyd over dagen. Gruer meg ikke til mine barn, og mine barn skal konfirmeres. For øyeblikket er sammerbeidet så godt mellom familiene at en konfirmasjon med alle familiemedlemmer ikke er noe problem.

 

Tror det er viktig å høre etter hva barnet ønsker seg jeg.

Skrevet

*smiler* Skal høre etter hva barnet ønsker seg jeg...

 

Men nå kjenner jo jeg begge familier.. pappa sin familie, og min familie... (kjenner ikke stemor sin familie da).. men ut fra det jeg vet, og de jeg kjenner.. er det duket for maaaaange pinlige øyeblikk. Eller mye spill og fasade.

 

Men, ungen bestemmer og jeg skal stille opp med ett smil jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...