Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 noen som har hørt noe?? mener da å huske at noe var på gang kanskje.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Tristane kom (desverre) på treff i dag - eg var SÅÅ sikker på at ho ikkje kom til å kome, og ikkje Malin+1 heller, men dei var der begge to.... Men ho satsar på fødsel i løpet av veka Og det gjer vel Malin+1 også *hehe*
Som Natt & Dag Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Ingen Baby ennå, har ikke tid, vil ha ting helt klart, er nå endelig ferdig med å rydde opp etter at min kjære om-møblerte halve huset. Har redd opp babyseng og vogn og fått hengt opp sengehimmelen nå i kveld. Så da gjenstår det kun å bli ferdig med vegg teppet jeg skal ha for oppbevaring av stelleting over stelleplassen, og generell husvask. Herregud så mang hybelkaniner som popper frem når man flytter rundt på møbler... Så om ikke ting setter i gang av seg selv i natt kommer jeg nok til å 'utnytte' min kjære i morgen ettermiddag. Har hatt så mye å gjøre at jeg ikke har hatt tid til 'fødesex' i går eller i dag, og nå som jeg faktisk har tid, ja da sover min kjære søtt.. Han skal tildlig på jobb i morgen, så jeg tror jeg skal la han sove i fred, dessuten skal han ha eneansvar på avdelinen i morgen de første 2 timene, tror det vil bli totalt kaos i barnehagen om han ikke dukker opp i morgen, hehe. Så jeg håper at ting ikke setter i gang i natt, men jeg føler meg 'helt rar' i kroppen... Er i elendig form, kortpustet, nummen i fingrene, masse kynnere (men ingen rier), et grusomt nedpress og stikkninger/svie i livmortappen (eller der omkring), er også grusomt rastløs.... Virkelig festlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå