Gå til innhold

Er dere veldig flinke med sparkeskjemaet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nok ikke det.... men skal prøve å følge det opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri fått el sett noe sparkeskjema jeg :)

Men har da kontakt med den lille flere ganger ila dagen da, så er ikke bekymret i d hele tatt for mengden spark/bevegelser :)

Skrevet

jeg var flink i starten.. men så dabbet det av. bekymrer meg ikke over det. det er så mye liv i magen min så

Skrevet

Jeg kastet hele sparkeskjemaet jeg...........!!!

Tror en blir mer urolig og slik jeg hvis en skal føre skjema over alt som er...........for ingen er like,og ingen svangerskap er like heller!

Bare en følger med at det er liv så holder det for min del........er jo hos jordmor med jevne mellomrom å så=)

Skrevet

Jeg føler meg trygg på det jeg kjenner selv, og har registrert et mønster som følger ulike tidspunkt på dagen og om natten. Om det skulle bli stille i løpet av de "aktive" periodene, ville jeg ikke nøle med å ringe for å få sjekket alt. Er ikke redd for å virke masete, men har heldigvis sluppet å måtte ringe.

Skrevet

hm.. har aldri fått noe sånt skjema jeg.. er det noe man burde ha??? er 31 uker nå..

Skrevet

Jeg gjør det, for lillegutt i magen er en rolig baby.

Føler at det er det beste for oss da.

Skrevet

Fikk skjema etter UL-undersøkelse, det skal tas i bruk etter 28. uke. Ikke sikkert man tilbyr det alle stder...

Skrevet

Hmm.. Jeg har heller aldri fått eller hørt snakk om skjema. Menmen, heldivis mye liv her, så er ikke redd:)

Skrevet

sparkeskjemaet er jo ikke bare for vår egen del og barnet vårt..

det er jo en undersøkelse eller hva jeg skal kalle ang krybbedød osv..

jeg syns det egentlig er greit å følge det opp når det går til en så viktig sak.. =)

Skrevet

har alldrig fått eller hørt noe om slikt sjema jeg før jeg kom på denne siden....

Skrevet

Er visst ikke alle sykehus som deler de ut.

Jeg fikk mitt mitt utdelt ved ordinær ul.

Virker som mange av sykehusene her på østlandet bruker de.

Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvorfor det i det hele tatt er nevnt i bøker ol at man skal føre ett slikt skjema.Er selv annengangs og har aldri gjort det.Har vært nok bekymret om jeg ikke skulle oppdage at barnet ikke sparket i løpet av de 20min det står at det skulle. Nei, kjenner man liv i magen hver dag, så ikke stress dere opp med ett slikt skjema, det er totalt unødvendig.Om ikke lenge forsvinner disse skjemaene, bare vent å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...