Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 er i uke 36 nå og lurer på om når jeg kjenner spark oppe til venstre og antageligvis rumpa på høyre side øverst på magen v/ribbena, åsså kjenner jeg spark nederst i magen kan det være hendene jeg kjenner????????? det er veldig aktivt i magen å det er jeg glad for:)
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Akkurat slik har jeg det om dagen å......så jeg har lurt på mange ganger om det er hendene jeg kjenner. Det tror jeg det må være.........for det sparker jo både øverst og nederst i magen nesten likt...og h*n kan umulig snu seg så fort=)
Marolla Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Hos meg kjennes det ut osm om han gnir rumpa i ribbeina og slår aktivt med hendene nederst på magen. Er mest aktivitet i nedre del av magen for tiden i det store og det hele.
mor til snart 3:o) FØDEKLAR:) Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 slik har jeg også det, kan ikke huske det var slik i de to andre svangerskapene? er 36+5 i dag. regner med det er hendene, bare det ikke er en til inni der har ligget over det grønne på sf målet hele svangerskapet. Skal til jordmor igjen om ei uke, og hun ville kansje sende meg på ultralyd hviss målene ikke har stangert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå