Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Oki, jeg får forsøke her da ;-) noen med en god oppskrift på lapskaus, rett og sletten ;-)
Vestlandske meierier A/S Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 alle mulige grønnsaker du liker, buljong( ett par), vann, og viss du vil ha den tykk er det godt å helle oppi potetmospulver;) Kjøtt eller pølse etter smak!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Eller den late varianten... en pose toro kjøttsuppe, en pakke frossen lapskausblanding+ pølsebiter....eller kjøtt...
Mor til en stor og en liten Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg lager etter mammas "oppskrift" Koker salte svineknoker dagen før. Ta vare på kokekraften. Så rensker jeg knokene, skjærer opp ønsket mengde gulrot,kålrot,potet og sellerirot i terninger. Purre kan man også ha i. Så fyller jeg gryta opp med ca. halvt med vann og kokekekraft og smaker til med litt salt (evt pepper) når lapskausen har kokt en stund! Kjempegodt! Junior her i huset spiser så han sprekker :-)
Pregnosaurus 22/8/07 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 mmmm.... *smatt* denne skal forsøkes, høres god ut :-) i dag ble det stroganoff-gryte istedet nå.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå