Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Min har lagt så fint nedover med hodet helt siden påske, men nå for noen dager siden har han snudd seg.. har en sterk mistanke på at han ligger i seteleie?? :/ Når jeg kjenner på magen min oppafor navlen er der på en måte "to kuler".. har mistanke om at den ene er hodet og at den andre er føttene... kjenner at når han hikker så kjenner jeg ikke hikkingen så mye ned i bekkenet som jeg gjor når han lå med hodet ned.. og magen har blitt veldig bred oppafor navlen, ikke så spiss som den var før han forandret stilling.. men men.. får vel bekreftet det hos jordmor i morgen.. Hva er det som er vanlig praksis hvis bebisen ligger i seteleie? noen som har noen erfaringer? blir man satt opp til time til keisersnitt, eller venter man bare og ser ?? er 37 uker på vei nå... Takker for alle svar!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 ring JM og si at du misstenker at h*n ligger i seteleie. så kjenner hun etter og hvis hun er enig får du henvisning til ul og sykehuset tar det derifra. lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 så flott. da ordner hun det vettu. må bare få snøballen til å begynne å rulle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå