Gå til innhold

Dere med 2-3-4-mnd gamle barn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er barnet deres når det er våkent på dagtid? Har dere en vogge i stuen eller er det bare krabbeteppet som blir brukt? Andre løsninger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når han var ca 2 måneder så låg han mest i vogga. Men nå, 3 måneder, så ligger han enten på gulvet på et teppe eller får sitte i sofaen på fanget våres. Kommer ann på hvor tolmodig han er;)

Skrevet

litt over 2 mnd her...

hun er enten i vippestil, leketeppe med lekestativ på eller så er hun med meg rundtomkring. kommer litt an på

Skrevet

Mini er snart 3 mnd og ligger enten under babygymmen eller på soffaen sammen med meg.. Så går vi kanskje på oppdagelsesturer rundt om i leiligheta.. Da stooortrives han... hehe

Skrevet

jeg har en sønn på 2 mnd han sitter i vippestolen sin om dagen (slik som går an og rette ryggen oppreist eller han kan ligge om han vil )

brukte krabbeteppe før men han synes det blir så kjedelig og ligge på golvet ellers har jeg nettopp kjøpt en gymmatte til han som han kan fekte med armene og kikke på gøye farger

har også en annen vippestol fra fisherprice som masserer og spiller musikk.. men synes han er litt liten til denne ennå

)

Skrevet

Min er 4 mnd. Hun er på lekematte med masse leker hun kan gripe etter samt en fin gym fra Fisherprice. Ellers ligger hun litt i sofaen eller på fanget mitt. Tar henne med en del rundt i leiligheten så hun får sett seg om. Leker i speilet osv., det er superpopulært! Vi har vugge til henne på stua, men den brukes kun til å sove i. Når resten av familien spiser, og hun ikke sover, sitter hun sammen med oss i en vippestol oppe på bordet (vi sitter der hele tiden så vi får fulgt med at den ikke faller ned, det er viktig!). Da har hun full oversikt og koser seg stort.

Skrevet

Gutten min er over 2 måneder og han sitter i vippestolen sin. Og når han sover legger jeg han i vognen hvis vi er i stuen. Synes dette er helt greit jeg. I tillegg så er han jo i armene våre å da.

Skrevet

Jeg bruker vippestolen til tulla når jeg skal dusje eller det er andre ting jeg må, så sitter hun og pludrer i den så lenge. Det er max 15 min av gangen, en gang i blandt. Da jeg sa det på helsestasjonen ved en tilfeldighet, gryntet helsesøster på nesen. Det var IKKE noe bra for barnet ble jeg fortalt, hun ble nesten overrasket over at jeg brukte en slik en, som hun sa. 15 min en gang i blandt var visst helt i grenseland for hva som kunne tillates! Har du hørt på maken??? Det kan de vel umulig ta skade av. HuUn mente det var passifiserende for barnet og ikke bra for motorikken!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...