Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hei, Vurderer å få håret oppsatt ifbm bryllup i sommer. Noen som har bilder av håret sitt, på hjemmeside f.eks eller har en god nettside der man ser forslag? Vi trenger også frisyreforslag (gjerne skriftlig) til brudepikene, er litt svak for søte blomster i håret Hedda
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 hehe, bryllupet har ikke vært enda. Men her hadde bruden prøvetime på å sette opp håret og da ba salongen om at forloveren (jeg) var med siden jeg og skulle sette opp håret. Satte meg i stolen og sa vel egentlig at de skulle sette opp håret ut i fra det som blir mest kledelig til meg. De er jo utdannet til dette, og det ble knall bra. Ga noen instrukser om hvordan jeg ikke ville ha det også ordnet damen det. Ble kjempe bra! Så nå gleder jeg meg til å sette opp håret og ha på min splunka nye kjole. Hun var interessert i hvordan kjolen skulle være osv. men den hadde jeg da ikke kjøpt enda. Så jeg hadde villet snakke med den aktuelle frisøren om jeg var deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå