Gå til innhold

brun utflod hjelp meg!!!!


stratosen_er mamma_

Anbefalte innlegg

uffa meg blir så lei meg og oppgitt...når har jg fått litt brun utflod igjen...hadde det første uka (i uke 4) og nå (5+5) det er ikke mye men jeg blir bekymra, fordi det var akkurat sånn det begynte da jeg mista sist...men da var jeg mye lenger da....da var jeg 13uker...

lurer på om det er noen andre som har hatt det sånn???versåsnill og svare...

skal heldigvis til legen i dag...men han vet vel ikke noe mer enn meg...

uff...

for en kjedelig start på dagen.....

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har det samme som deg, men nå har jeg bynt å blø en god del,.. trøster meg litt når jeg leser det som står under fra uke til uke- 5 uker....

og håper på et lite under etter helgen,.. skal til legen neste onsdag,.. og da får vel jeg svar...

 

krysser fingrene for deg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Stratosen. Har også hatt brunlig utflod. Det har økt hos meg nå. Startet på fredag og dag 5 med spotting/utflod. I dag ble det litt små blødninger. Er skeptisk siden jeg mistet i mars. Var vel samtidig med deg nesten....var hos legen og på sykehuset sier de det er for tidlig for UL så jeg må vente til neste uke.....

Men som så mange andre sier. 1 av 3 som føder har hatt blødninger i svangerskapet...så vi må ikke bli hysteriske.

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja prøver og tenke det jeg og!!!

men det kan vere vanskelig å styre psyken av og tiL:)

men satser på at alt går bra...står jo mange steder at det er vanlig med blødning...men gjelder det brun blødning/utflod og? er det jeg synes er så vanskelig:P

var til legen i dag..skal på UL i uke 9...var da fosterete døde sist (selv om jeg kom til uke 13 før jeg fant d ut da:( ) vil ikke det denne gangen..

men alt er nok bra..har ikke smerter eller noe så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 barn og har hatt blødninger og utflod i begge svangeskapene. Har hatt en liten blødning denne gangen og, men den samsvarte med når jeg egentlig skulle hatt mensen, så da bekymrer jeg meg ikke.

 

Så lenge det ikke er mye, og du ikke har vondt i magen, så behøver det jo ikke å bety noe. Prøv å ta det med ro (lett for meg å si...) Krysser fingrene for deg!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...