Babyonboard ;-) Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Lille Jojo er som vanlig stuptrøtt når kl nærmer seg 11.30-12.00... Men nå har hun begynt å ikke sove ;-/ Hun ligger der, sparker i veggen, demonterer det hun får tak i etc etc... men sove??? Hmmm... Er det slutt på den tida nå? Erfaringer tas imot med takk :-)
Babyonboard ;-) Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #2 Skrevet 23. mai 2007 Hun sovner tilslutt altså, men det tar jo nesten en time.... Men trøtt er hun, gnir seg i øynene og sitter bare på gulvet og sutter på fingrene (trøtthetstegn her i heimen)
strikkballen Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Lille-junior bruker også en god del tid på å sovne. Fra han begynner å bli trøtt og til han sovner kan det godt gå en times tid, særlig om kvelden. Jeg pleier å vente med å legge ham til jeg ser han er "klar", og da går det stort sett greit. Vil kanskje tro det er litt tidlig å slutte å sove på dagen? Men det er jo veldig forskjellig hvor lenge de trenger det.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Knerten sover uten å lage noe styr ennå. (på dagen) Og Storebror sluttet ikke å sove på dagen før han var 2 år og 10 mnd. Kanskje dere sover allllllllllltttttttttttfor lenge om morningen....Hi hi hi hi hi...
Babyonboard ;-) Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2007 Hysj.....hihihihihihi.... Du er bare misunnelig ;-)))))
Anonym i dag Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Hva med å legge henne i vogna, trille en tur e.l. Jr.her også bare surrer hvis jeg legger han i senga, tar inntil en time før han sovner, spes nå siden det er så lyst om kvelden. Hun trenger nok en liten dupp enda. Prøv vogna ;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Her funker også vogna bedre enn senga på dagtid. Og igrunn er det helt greit, for da vet frøkna når det er natt og når det er dag:-) Trilletur er helt topp, men ofte sovner hun etter 1 minutt om vi legger henne i vogna:-) Og MSB har kanskje et lite poeng;-)
gammel røy Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 hei, vi har samme greia. Hun er under 7 mndr gammel og jeg klarer å krangle meg til to halvtimes lurer i løpet av dagen- tre hvis jeg er heldig. mye styr for å få det til. men hun kan sove 13 timer i strekk om natta, så msb kan nok ha et poeng.
Babyonboard ;-) Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #9 Skrevet 24. mai 2007 Og igår kom hun sent i seng fordi vi var i bursdag... Resultat, våkna grytidlig ;-/ Så får vi se om hun sover idag da... ;-)))
Mooncake Skrevet 24. mai 2007 #10 Skrevet 24. mai 2007 Det er det samme med oss. Snuppa på 5 mnd sover et par, muligens tre, 1/2 timers lurer om dagen. Til gjengjeld sover hun opp til 13t på natten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå