Gå til innhold

Ferdig å sove på dagen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille Jojo er som vanlig stuptrøtt når kl nærmer seg 11.30-12.00... Men nå har hun begynt å ikke sove ;-/

Hun ligger der, sparker i veggen, demonterer det hun får tak i etc etc... men sove???

Hmmm... Er det slutt på den tida nå? Erfaringer tas imot med takk :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun sovner tilslutt altså, men det tar jo nesten en time.... Men trøtt er hun, gnir seg i øynene og sitter bare på gulvet og sutter på fingrene (trøtthetstegn her i heimen)

Skrevet

Lille-junior bruker også en god del tid på å sovne. Fra han begynner å bli trøtt og til han sovner kan det godt gå en times tid, særlig om kvelden. Jeg pleier å vente med å legge ham til jeg ser han er "klar", og da går det stort sett greit. Vil kanskje tro det er litt tidlig å slutte å sove på dagen? Men det er jo veldig forskjellig hvor lenge de trenger det.

Skrevet

Knerten sover uten å lage noe styr ennå. (på dagen) Og Storebror sluttet ikke å sove på dagen før han var 2 år og 10 mnd.

Kanskje dere sover allllllllllltttttttttttfor lenge om morningen....Hi hi hi hi hi...

Skrevet

Hysj.....hihihihihihi.... Du er bare misunnelig ;-)))))

Skrevet

Hva med å legge henne i vogna, trille en tur e.l. Jr.her også bare surrer hvis jeg legger han i senga, tar inntil en time før han sovner, spes nå siden det er så lyst om kvelden. Hun trenger nok en liten dupp enda. Prøv vogna ;-)

Skrevet

Her funker også vogna bedre enn senga på dagtid. Og igrunn er det helt greit, for da vet frøkna når det er natt og når det er dag:-) Trilletur er helt topp, men ofte sovner hun etter 1 minutt om vi legger henne i vogna:-)

Og MSB har kanskje et lite poeng;-)

Skrevet

hei, vi har samme greia. Hun er under 7 mndr gammel og jeg klarer å krangle meg til to halvtimes lurer i løpet av dagen- tre hvis jeg er heldig. mye styr for å få det til. men hun kan sove 13 timer i strekk om natta, så msb kan nok ha et poeng.

Skrevet

Og igår kom hun sent i seng fordi vi var i bursdag... Resultat, våkna grytidlig ;-/

Så får vi se om hun sover idag da... ;-)))

Skrevet

Det er det samme med oss. Snuppa på 5 mnd sover et par, muligens tre, 1/2 timers lurer om dagen. Til gjengjeld sover hun opp til 13t på natten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...