Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 tror dere på alt de sier om tegn på kjønn? jeg vet ikke hva jeg får, men etter ulike ting å bedømme er det jente. fosterlyd over 140, kvalme i begynnelsen, tilbakesatt termin på ul fra min egen, fått pløsete ansikt nå på slutten, er i uke 37.... likt svangerskap nå som sist, da ble det en freøken... tror dere. eller er alt dette som sies bare tull? jeg tror egentlig ikke, men det erjo spennende å spekulere da...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hvis jeg skulle hørt på alle "tegn" på kjønn med min første skulle han vært en jente... Alle tegnene tilsa at jeg hadde jente i magen, men ut kom lille gutten min... Så denne gangen ser jeg ikke på tegn og spekulerer ikke på det i det hele tatt... Tar det som det kommer:)
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 jeg tror veldig lite på det. særlig ettersom alle mine "tegn" sier gutt, mens ultralyden sier jente.. men vi får vente og se! jeg tror faktisk mer på magefølelsen enn alt det andre... men spekulering er gøy, når en ikke vet det!!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har gitt opp det der jeg. Venter tredje gutten og dette svangerskapet er kjempeulikt de to andre for det meste, har alle "jentesymptomer" denne gangen, men UL viste tydedlig en liten gutt ;-) Hjertelyden har lagt over 140 hele veien, opp til 160. Rund høy mage (lav tutemage med nr 1 og rund lav mage med nr 2), hoven i ansiktet nå (men det var jeg med de to andre også på denne tiden da), tilbakesatt termin, ringen går i sirkel, 9 stykker har spådd meg jente, 3 gutt, langsommere hårvekst på bena (raskere med de to andre), kastet opp hver morgen i flere uker i begynnelsen (kastet bare opp 1-2 ganger med de to andre), dilla på syrlige og søte ting (lakris med de to andre), mye, mye roligere baby denne gangen osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå