Gå til innhold

Uheldige samboeren ;-))))

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mandagskvelden skulle sambo være hyggelig å gi meg et glass cola mens jeg satt henslengt i godstolen foran tv... MEN han har en tendens til å være LITT overeffektiv (les:uheldig) til tider...

Akkurat da han hadde fylt glasset, og skal gi det til meg, så slår han glasset borti flaska og skal redde flaska og slenger innholdet i glasset over meg!!!

Der satt jeg, ganske sjokkert med cola over hele meg, dryppende fra håret og klærne, stolen var full av klissete cola samt teppet og gulvet....

Jeg måtte bare le jeg... "Hadde egentlig tenkt å drikke den da...."

Snille sambo som er skikkelig uheldig til tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahahaha...............synes jeg ser det for meg:-)

............han er jo mann da må huske;-)

...........og tanken bak telte selv om han ikke gikk over bekken etter vann............hihihi.........

Skrevet

hahahaha,uff da....hehehee ;o)

men han fortjener en diplom for den der,heheheheh =0)

Skrevet

Hehe... supereffektiv ja... tenkt vel at han kunne dusje deg mens du satt og så på tv... 2 fluer i en smekk;=)

Skrevet

uff, stakkars sambo. Men forsøket var jo bra då!!

Skrevet

Joda, men det hele endte jo med rundvask istedet for tv-titting ;-)))

Diplom ja.... hmmmm... Han har så mange slike historier på seg at jeg tror denne kom laaaaaangt bak i rekka :-)

Kan si det sånn, vi har måttet ta i bruk det som heter tabbeforsikring uttallige ganger ;-)))) Lo første gangen jeg hørte om det, men veldig kjekk ting da!!!

Den værste tror jeg er da han skulle male den fine nye heve-skyve døra vi hadde da vi bodde inni Oslo... En sånn giga sak som er 2,8 meter i bredden...

Han skrudde ut saken og malte den, og når den var tørr, satte han den inn igjen... Men er det så nøye med ALLE delene???? Jepp!!!!

Han satte som sagt inn døra, dro den igjen og PANG! Der datt hele skiten rett inn i stua, i en millioner biter!!! De små glide greiene var kanskje ikke så viktig?

DA lærte sambo at det er noe som heter tabbeforsikring....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...