Gå til innhold

Hva skjer med ansiktet mitt da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

våknet i dag med svak hodepinefølelse,, som når en har grått om kvelden før en sovner, er forkjøla el.. sånt som gjør at man blir hoven i ansiktet..

mannen min titter på meg, og sier " du ser så annerledes uti dag.. litt... rund, lissom?"

Og jammenmeg har han ikke rett da! Har blitt helt hoven i ansiktet!! så utrolig rart, hva skjer'a?

Øynene ser smalere ut, og selv leppene er litt hovne..

har ikke mer enn 1ødem, og selv det varierer fra 1 til ingenting.. for dte meste i beina.. hihi,, har alt vannet flyti opp eller?

Kommer jeg til å se sånn ut resten av svangerskapet?

har ikke hovnet masse opp i resten av meg..

er i 36.uke..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke det være begynnende svangerskapsforgiftning?Oii, hørtes rart ut..

*dyttedytt*

Skrevet

nei, men da måtte det vært i resten av kroppen også?Trodde sv.skapsforgiftning, da fikk man STORE vannansamlinger i hele kroppen? her er det bare hovent ansikt..

uff. her kommer jåla frem veit du! Har litt rundt ansikt fra før av, så vil jo helst ikke se ut som en hoven bolle i ansiktet heller..

haha, har hørt om "fødeansikt" jeg, men det vil jeg jo ikke ha enda! jeg sitter midt i eksamen jeg!

Skrevet

Jeg har også forandret meg så mye at jeg ser det selv! Ser ut som jeg har fylt leppene med silikon!

Men skjedde ikke så fort med meg da, litt meir gradvis!

Skrevet

hehe, det ironiske er at jeg tittet meg i speilet i går og var ganske så fornøyd med at ansiktet mitt ikka hadde forandret seg såå mye. litt må en jo regne med, men syns så mange gravide forandrer seg så utrolig i løpet av svangerskapet..

men nå kom det altså. håper det går vekk!

*forfengelig*

Skrevet

hehe, okey...men da er det vel bare forandringer:-D

har de jeg også:P

Jeg syns bare jeg ser ekkel ut for tiden...blæææ,hehe...

Skrevet

ja, æsj! liker ikke meg selv om dagen jeg heller! har ikke hatt så voldsom vektøkning (innenfor normalen) men føler meg pløsete og stygg og ekkel om dagen likevel! (selvom mannen min insisterer på at jeg er sexy som aldri før.. tror han lider av tidlig ammetåke selv jeg..)

Skrevet

Har fått sånne roser i kinnene og over nesen jeg, har jeg aldri hatt før. Slipper rouge iallfall :))

En dame på jobben nevnte forresten at jeg hadde fått fødelepper?! Måtte le litt, hva er i all verden er det?

Skrevet

ja, lurer jeg også på!

handler vel om at de har blitt fyldige og fine da, hehe:-)

Skrevet

Ja, noen Angelina lepper hadde jo vært stas! :) Ser ikke store forskjellen jeg da, men syns det høres så artig ut med fødelepper. :))

Ser for meg Dolly Parton og sånn

Skrevet

haha, ja dolly eller angelina.. here we come!

leste i går at en burde kjøpe ammebh i enda en str større enn det en bruker i svangerskapet.. HJELP tenkte jeg da. skal jeg få enda større pupper??

jeg som alltid har vært nogenlunde fornøyd med mine små pupper, jeg har nå c-cup, og jeg skal lissom gå enda en str opp??

aiaiai, alt som skjer med disse gravidkroppene altså! hehe

ikke at mannen min har noe i mot store pupper eller lepper da.. *le godt*

Skrevet

Kanskje du har fått sånn fødeansikt :)

Æ fikk beskje hos jordmora i dag at det hadde æ. Litt hoven ikke mye.

Skrevet

hm. syns det er litt tidlig å få fødeansikt jeg da! er jo enda noen uker til fødsel! er i min 36.uke nå..

men kanskje man kan gå med fødeansikt i lengre tid, som med mye annet da?

Skrevet

Fikk skikkelige Anelina-lepper for noen uker siden, så da er det kanskje noe i det. Har blitt litt rundere i ansiktet også, og mer roser i kinnene... Kjekt da, har ikke spesielt fyldige lepper til vanlig, så jeg synes det bare er gøy :)

Skrevet

hehe. akkurat som jeg har begynt å gå med topper som viser kløft det!

hoihoi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...