Yoggy ; ) Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jag er gravid i 30 veckan nu och har mestadels bebin min på høger sidan av magen, imellanåt sticker det opp en liten rompe(tror jag da) på høger sidan av naveln min så sparkas det gott nedover, nedanfor naveln min enda ner mot skambenet/symfysen... Hade samma sparke mønster under førra graviditeten..og det slutatde med vannavgång og haste KS i vecka 37 : ( Hade planlagt ett KS ett par, tre veckor efter, men han villle ut tidigare...Så jag hoppas ju att denna krabaten vill dyka neråt med hode...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er i uke 31, og kjenner masse liv 'utover' på hele magen -over og under navlen, og noen ganger veldig høyre siden andre ganger veldig venstre side... Jeg er litt redd for at det er likt som sist, -men håper for all del at bebi skal snu seg med hodet ned denne gangen... (Kjenner ikke spark mot verken ribbein etc eller utpreget mot feks urinblære -mest 'utover' -og både oppe og nede og sidene) Hvor bør en kjenne spark hvis hodet ligger ned? Noen erfaringer? -Er nok litt tidlig ute, -men håper så inderlig på en 'vanlig' fødsel med hodet først denne gangen... takk!
Yoggy ; ) Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Hej Jag har ingen erfarenhet men många "klagar" ju over att de sparkas mot ribbeina når du har hode nedover.... Har du oxo haft sete"fødsel" tidigare???
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 jeg er 31+2 og kjenner sparkene rundt navlen og på venstre side. Var på kontroll i dag og hun ligger med hodet ned og ryggen til høyr . Kjenner noen armer innimellom som boxen på blæra
SusieQ-Anna210707+Kasper090409 Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er i uke 33 og min baby ligger foreløpig med hodet ned. Det kjennes helt tydlig på alle sparkene både til høyre og venstre opp i ribb-beina. Men jeg kjenner også bevegelse andre steder - overalt egentlig. Men oftest oppover. Det er nok ei livlig lita jente i magen min!
Gutt i august =Fødeklar Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Jeg kjenner spark mest oppover og på venstre siden. Tror han har snudd seg med hodet ned, kjenner i allefall ikke noen spark nedover lengre. Er 30 uker på vei.
Alba44 Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er 30+6 og kjenner mest bevegelser på siden til høyre og midt på magen. Veldig sjelden jeg har kjent noe på venstre side, så tror lillegutt har funnet seg sine favorittstillinger )
-spent- Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Her er det mest bevegelser på høyre side, en bitteliten fot som stikker ut i ny og ne, hehe:) Ligger med hodet ned, rompa og ryggen på venstre side og beina på høyre side:)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 kjenner sparkene best øverst i magen mot ribbeina og på venstre side.. kjenner det og ser det kjempe godt når jeg ligger på høyre side..tror nok lille gutt har snudd seg.
Raych Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Jeg er i uke 29 og kjenner det stort sett overalt:) Ikke samtidig, men det er tydelig at det fortsatt er plass til å romstere rundt inni der i alle fall:) Kjenner armer og bein som kommer ut både her og der, pluss at det kjennes veldig godt når h*n snur seg etc. Kjempeartig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå