Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ehh, må signere med anonym på denne.. Nå er det litt over 3 uker siden fødselen og jeg føler meg helt bra nedentil og har lyst på sex igjen. Men, det jeg lurer på er jo denne renselsen.. det lukter jo litt av den og den blir jo ikke borte før etter 6 uker. Noen som har erfaringer med sex så tidlig?

Og en annen ting, mine bryster lekker myyye MM, blir liksom litt pes om vi skal ha sex med all melken (må vel kanskje bruke BH eller pumpe meg først)...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha sex når du og din kjære er klar for det. Vi Hadde det etter undre kant av fire uker og det var bare herlig. Ingen av oss synes det var noe rart etter fødsel eller opplevelse av fødselen.

Lykke til!

Skrevet

det med sexen får dere ta når dere føler at tiden er moden.

da jeg fikk datteren min måtte jeg først pumpe meg og deretter ha på bh med dobbelt innlegg ellers så ble det vått her... spesielt hvir jeg var på topp *rødme*. Da ble partneren veeeldig våt og hvit på brystet..

hehe

tror jeg skal ta anonym oxo gitt... hehe

Skrevet

Jeg fikk endelig sexlysten tilbake etter 9 mnd, så vi prøvde med sex tre uker etter fødselen. Men selv med glidekrem og kondom (anbefales de første 6 ukene pga infeksjonsfare) gjorde det for vondt for meg. Så vi må vente enda litt lenger ;(

Prøv og se, men ta dere god tid så du slapper helt av.

Skrevet

hei.. vi prøvde med sex etter 2 uker, og det gikk kjempe fint. var bare litt ubehagelig med det samme.. lekket melk også, men skal en ha sex så skal en ha sex :-)

du og din kjære besemmer sev når dere vil prøve igjen, bare prøv når du føler for det, litt forsiktg med det første kanskje :-)

signerer med nick, siden dette er noe av det mest naturlige vi er innom :-)

Skrevet

Har dere lyst så kjør på.

Her brukte jeg amme bh når vi hadde sex på grunn av all melka som rant over alt. Sov med bh i 7 mnd hvertfall.

Kos dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...