Mille** Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hehe, den var god. Prøver å provosere litt ja. Hvis ikke hadde du vel ikke trykket på anonymknappen. ;o)
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 det går nok fint... snuppa mi fikk det akkurat på sin 1 års dag. hun er nå 21 mnd.. ikke hatt noe problemer i hele tatt. ikke verking og hun har latt dem være hele tiden.... såååå skjønn at. rosa små diamanter i ørene... tok begge hullene på jenta mi samtidig.. og det gikk kjempe fint. gråt nesten ikke i hele tatt
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 trenger ikke være anonym... skitkasting kan d bli her inne likevel... hehe....
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke uten grunn det er aldersgrense på piercing. Piercing og skyte hull utfører det samme men på forskjellige måter. Så skyter hull, skyter du kjøttet til siden i øret, noe som gjør at betennelse og at den vokser ut er større risiko. I tilleg er ikke barnas ører vokst ferdig ennå. Kanskje ikke grunn piercing studioene rundt bruker en slik måler for å se hvor nærvene ligger i voksne sine ører. Piercing når har et hulrom slik at når hullet tas, tar det med seg øverflødig kjøttet ut av øret, slik at en ny ring/dobb skal få best mulig sjanse til å heale uten press og trykk fra innsiden. Grunnen til aldergrensen for piercing også i ørene er stort sett 16 år er pga nærvene i ørene som fortsatt er under utvikling hos små barn. Ville bare informere.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 Nope. Hun skal det. Søstrene hennes var også rundt 2 og det er jo bare søtt. Vet mange er i mot dette og litt av grunnen til dette innlegget er for å vise at folk faktisk er forskjellige !! HI
Mille** Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Ja, da er man bra forfengelig, noen veldig mye mer enn andre....så joda, vi er nok forskjellige.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #9 Skrevet 23. mai 2007 Så meningen din er å vise hva slags umoden og uansvarlig mor du er, kun for å demonstrere at folk er forskjellige?
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #10 Skrevet 23. mai 2007 "Litt av dette innlegge er for å vise at folk er forskjellig...................................." Hallo velkommen til verden da. For min del høres dette ut som en unnskyldning til å gjøre dette, høres ut som du godtgjør smerten på ditt barn ved dette. En ting til, de fleste vet at folk er forskjellig og jeg kan ikke gi mer f... hva du gjør med barna dine, men jeg valgte å innformere deg forskjellen her på en klar måte. Skal det også skje at dobben vokser ut må du innse at dattra di får kul i øret som kalles arrdannelse og vil bli der i ganske mange år og skal hun da ta et hull til må hun ta det over eller under det oprinnelige hullet.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #11 Skrevet 23. mai 2007 Man er da ikke uansvarlig og dårlig mor for om barnet får hull i ørene !? Men for all del.. Bare sett deg selv på en pidestall, du
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #12 Skrevet 23. mai 2007 Angelica : Hørt om Embla krem ?? Hun vil ikke noe som helst .. Bedreviter
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #13 Skrevet 23. mai 2007 Når du starter et innlegg i forsvarposisjon så er det tegn på å forsvare det du gjør, dvs at du er ute etter å fortelle andre at det du gjør er rett. Hadde du vært sikker på deg selv hadde du latt være.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #14 Skrevet 23. mai 2007 Embla krem hjelper da ikke mot overflødig kjøtt i ørene som klemmer herregud, voks opp. Jeg gir deg informasjon her som du selv velger å ta eller ikke. Men for all del kjør på med embla krem hvis du virkelig tror den hjelper igjennom øre og ikke bare de overste topplagene vi har av hud.................les litt a. Akkurat piercin er jeg bedreviter ja.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #15 Skrevet 23. mai 2007 Nei, selv følgelig mener du at du ikke er det. For hadde du vært såpass oppegående at du hadde VISST at hull i ørene på et så lite barn ikke er bra, så hadde du aldri i verden tenkt på å gi henne den smerten, fordi at du synes det er søtt. Blir helt overveldet av mødre som deg, hva tenker du egentlig med? Hvorfor vil du gi henne hull i ørene? Er det verdt å utsette henne for smerten, infeksjonsfaren, nikkelallergi?
goldie Skrevet 23. mai 2007 #16 Skrevet 23. mai 2007 Er ikke det best at de får hull når de er såpass gamle at de greier å rense det selv? Og de kan jo henge seg opp i trær og lignende
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #17 Skrevet 23. mai 2007 Helt klar annbefaller allergi og andre eksperter dette. Mange barn drar disse ut når de er små, henger seg opp i jakke ,genser osv. I tilegg er det mer risikabelt pga allergi og eksem. Men hvorfor skal noen bry seg om det så lenge de ser søte og pene ut?
bassen2 Skrevet 23. mai 2007 #18 Skrevet 23. mai 2007 det er ju faktisk kun i norge folk er så redd for å ta hull i ørene på småbarn...resten av verden gjør ju nesten det med an gang barna blir født.................opp till hver enkel forelder!!!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #19 Skrevet 23. mai 2007 Det er ingen som har sagt det ikke er opp til hver enkelt, men jeg syntes det er verdt å legge ut informasjon om dette. Ei lita jente på 7 år måtte operere ut dobben for den hadde vokst inn i øret bak. Men klart alle overlever, det er ikke det, men innfeksjonsrisikoen er større. Resten av verden gjør mye rart, det vil ikke si at vi må følge etter de?
bassen2 Skrevet 23. mai 2007 #20 Skrevet 23. mai 2007 selfølgelig ikke, men av og til kan det være greit og se litt utenom den boble en er vant til og leve i... og for den delen så forekommer det komplikasjoner med det meste uavsett alder..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #21 Skrevet 23. mai 2007 Man passer da på at dobben ikke gnager eller vokser inn steder der den ikke hører hjemme. Kanskje det er du som er litt uviten Angelica ? Dessuten har jeg snakket med en som eier en piercingsalong med mange års erfaring og han mente at jo mindre barnet var , jo bedre var det. HI
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #22 Skrevet 23. mai 2007 jeg fikk hull i ørene da jeg var tre måneder gammel.. vil ikke si min mor er en dårlig mor, men hun var ung og uvitende.. og jeg har disse klumpene dær hullene var og jeg hater å ha de når jeg ikke valgte det selv engang!!!! Nikkel allergi har jeg å!!!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #23 Skrevet 23. mai 2007 Ja helt greit, har jobbet i bransjen siden jeg var 16 og for all del, gjør det du ønsker, jeg la bare ut informasjon. Og kan jeg få navnet på studio siden jeg jobbet nå i tattoomagazine så kunne jeg godt tenke meg å vite hvem som annbefaller dette, i tillegg har jeg uttalt meg i dagbladet sammens med leger ang dette og ang dette medd tattoo på ryggen i forbinnelse med epudural gravide kan få. Men for all del gjør nå det du ønsker.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #24 Skrevet 23. mai 2007 God idé! Hva med å gi henne en søt liten tatovering med det samme du er i gang?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #25 Skrevet 23. mai 2007 Ja kanskje jeg skulle det et lite hjerte kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå