To gutter + spire Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Dagene går ALTFOR fort ! HJELP!! Har egentlig det meste under kontroll , men kjenner at nervene begynner å kommer for fullt ! I helgen var det utrdr.lag - en kjempedag med aromamassaje og litt utdritning måtte til - Ble kledd opp i sølvkjolen som jeg hadde på meg på 18 årsdagen - rosa str.bukse med sorte strømper over, sminke insp. av fjortis sminken vår hehe og en parykk med langt lyst hår også slør da ! så helt galen ut ! Måtte på kjøpesent eret å få allslags folk til å ta bilde med meg ! hehe det var morsomt å se hvordan folk reagerte ! Etterpå var det mat og vorspiel hos ei av veninndene - tok helt av med mimremusikk og mange ...litt for mange cider! Fikk masse oppmerksomhet på byen hehe En kjempekoselig dag utenom det vanlige! På torsdag skal jeg legge negler og pungtvipper ! Så begynner de tilreisende gjestene å komme. Fra Roma og Bergen. Skal bli kjekt å treffe alle igjen ! Hvordan går det med dere andre som skal gifte seg på lørdag ? Alt i boks? Lykke til!!!!!!
navano Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hei, ja tida går superfort! Vi få nøklene til lokalet i ettermiddag, rett etter skal vi på samtale med presten. I morgen er det å legge negler og blomster skal bringes hit og dit. Fredag skal bryllupskaka hentes. Nervene begynner å komme ja, håper at alt går i boks. vet innerst inne at det gjør det da. Lykke til på lørdag og håper dagen blir fin. Her er det meldt litt regn... men vi tar det som det kommer.
rogaland81 Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Heisann Mamma til Marius Lykke til så masse! Jeg har tre uker igjen jeg, og enda utdrikningslaget tilgode, så jeg grugleder meg veldig! ;o) Men du, hvordan fungerer de pungtvippene du snakker om? Hvor får du gjort det? Er det sånn som er litt permanent siden du tar de på to dager før? Da vil jeg også ha!! ;o)
To gutter + spire Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 Hei Rogaland81 ! Pungtvippene legges på hos hudpleier (Paradis på klepp - hun har mange års erfaring med å legge slike, så det en stor fordel ! ) De varer fra 1-3 uker . Jeg hadde tenkt å ta vippeextention som sitter opptil 1 mnd - men det var veldig dyrt . 1700 kr ! Koster 420 der jeg skal få lagt dem. Har hatt det en gang før , da la jeg på selv (tar ikke sjangsen på å stå å skjelve kl 7 om morgenen på lørdag med det "puttlearbeidet" der ! hehe) det ser veldig naturlig ut ! kjempefint er det ! Lykke til med videre planlegging og utrdr.laget !!! hehe
rogaland81 Skrevet 24. mai 2007 #5 Skrevet 24. mai 2007 Å? Det vil jeg også ha!! Tusen takk for tipset! Jeg ringer med en gang! Lykke til igjen!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå