Gå til innhold

er en liten pute forebygging mot skeivt bakhode ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

min gutt er nemmelig blitt flat på den ene siden, bruker ikke pute , lurte på om jeg sku begynne , han er 2mnd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det at han kan ha blitt flat på den ene siden er at han ligger der hver gang. Det er viktig å legge barnet litt på hver side for å unngå dette. Alle barn har gjerne en favoritt side. Prøv å legge han på motsatt side av der han er skeiv så tenker jeg du vil se resultater snart.

Skrevet

For oss hjalp det å legge et lammeskinn i senga :-)

Skrevet

Rull sammen et helseteppe el.l, og legg den rulla delen under den sida av hodet som er flatt... Hs kan sikkert vise deg noen tips.. Jenta mi var stiv i nakken, og måtte til fysio for å rette opp i skjevheten i hodet...

Skrevet

Vi har en liten pute og hodet hans er skikkelig fint formet. HS reagerte på at hodet var så fint formet.Men kanskje det har noe å gjør med at han er veldig flink selv til å snu på hodet.

Skrevet

Vi fikk anbefalt og begynne med en liten pute rett etter fødsel for og forebygge flatt bakhode. Og vi begynte med pute omtrent samme natta han kom hjem.. Men det hjalp heller lite=/ Han er flat på den ene siden. Så vi kutta puta ut..

Skrevet

Det går sikkert an å forsøke med pute på den ene siden, men tror det er vanskelig i praksis å rette opp hodet. Vi har god erfaring med osteopati, men så var hodet til vår bebis nokså skjevt pga låsninger i nakke og rygg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...