Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 lakris og ananas nå...flere her som sier det virker stimulerende for å sette igang riene...så prøver... Nærmest desperat nå og prøver nesten hva som helst...........
mamma til 2 skjønne!!! Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 hei lurer fælt på om det virker på deg! har spist en liten boks med ananas for litt siden å sitter her med noen murringer, men det har jeg hatt av og på i en uke nå! ossen er det med deg da?? koz
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Får masse kynnere med murring av ananasen... men om det går over i noe mer vet jeg ikke....Håper håper... Prøvd noe annet som virker???
MAMMA1 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har lest her inne at tranebærte skal kunne virke, hørt det du? Uansett, den var ikke så ille på smak, så jeg heller innpå!
Marolla Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Fersk ananas skal visst virke best. Skal selv prøve kiwi, for det er jo også lakserende. Tør ikke spise lakrsi pga ødemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå