Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye kler dere på babyene deres når dere skal ut og trille. Min herlige gutt er tre uker. Er det ok med body, bukse og jakke og lue? Vi pakker ham inn i et teppe, dyne samt trekket over vogna også. Jeg synes han holder en grei temperatur når jeg kjenner på nakken.

Har fått tips om at han bør ha på seg body, strømpebukse samt dress. Synes dressen er så tykk, samt at den er så stor. Han svømmer i den og får ikke hendene fri.

Det hender at han hoster litt innimellom..

Hva gjør dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer jo litt an på temperaturen der du bor, men her i Oslo synes jeg ikke det er nødvendig med dress! Babyen min på 4 uker har på seg en body og litt tykk sparkebukse, eventuelt en jakke utenpå hvis det er kjølig. Ellers bare lue og dyne, også ligger han på saueskinn.

Skrevet

Påkledning er væravhengig, det går ikke an å liste opp en fasit. Vanskelig å gi råd når du verken opplyser om hvor i landet du bor, eller hvordan været er.

Skrevet

Her i fredrikstad er det nå alltid over 10 grader. Vært endel sol. Jeg har på de kaldeste dagene brukt dress, men nå bruker jeg bare jakke og lue over bodyen og buksa. Har dyne og ofte vogntrekket over hvis det blåser.

Skrevet

Oi, glemte å si at jeg bodde i Oslo! Synes jeg fikk fine svar likevel!! Takk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...