MartinFelipe07 Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg tenkte jeg og min ektemann skulle ta oss en tur til kinoen en dag uten småen. Jeg ammer,men vet ikke hvordan jeg skal gjøre det! Må jeg pumpe meg?Hvor lagres melken isåfall? Og hvor mye? Hvordang gjør jeg det når jeg ikke har pumpe? Takk for svar!!!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Alt sammen finner du på ammehjelpen.no tilogmed beskrivelse og bilder av håndmelking:)
Labbetøs Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Det kommer ann på hvor gammelt barnet er, hvor mange måltider han har i døgnet, hvor mye han veier og hvor lenge før dere dar du skal pumpe/melke ut melka. Du kan håndmelke som vist på ammehjelpen. Dersom du melker ut melka samme dag som dere skal på kino kan du bare sette melka i en tett boks med lokk i kjøleskapet. Det kan lønne seg å begynne noen dager før siden det ikke alltid er så lett å få nok melk til et helt måltid på en melking. Du kan jo bare ta ut det som ungen ikke har spist liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå