Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på over ti måneder nå som fortsatt sovner ved puppen. Koser seg skikkelig.

Lurer på om dette blir et problem etterhvert, eller om han vil vokse det av seg naturlig? Har liksom håpet på det siste+at jeg ikke har klart/hatt lyst til å la han skrike så mye, som han gjør om han blir lagt ned for å sovne selv.

Vil gjerne ha så mange som mulig erfaringer rundt dette, er dere snille!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ei snuppe på 1 år som etter ammeslutt bare gikk over til å sovne til flaska...;-). Men tror noen vil vokse det av seg naturlig og! Jeg tenker også som så at vi gjør det som funker best for at hun skal sovne, har for øvrig også prøvd den teknikken for å venne henne av ved å sovne ved puppen som skrives om i The no-cry sleep solution, men uten hell.

Er sikkert verdens beste måte å sovne på da ;-), he he!

Skrevet

Ja, jeg har lest noen av dine innlegg om dette tidligere, og det virker som vi har veldig like babyer angående dette :-) Jg har og prøvd teknikken du nevner uten hell, men synes det hjalp litt i forhold til å kunne legge han over i senga si da han var litt mindre.

Det viktigste er vel at de har det bra, men må innrømme at det sliter litt på mor...

Skrevet

Ja, det er slitsomt, spesielt siden man da blir bundet til å være der akkurat når babyen skal sove. Etter at hun begynte med flaske har pappaen kunnet ta over legginga også, men han har ikke utarbeidet en like "smooth" teknikk for å legge henne over i senga si etterpå ennå ;-).

Du får prøve å få avlastning på andre områder så lenge!

Og tenke på at etter ammeslutt vil det jo helt sikkert forandre seg naturlig. Og da vil du muligens savne den her tiden...kanskje! ;-)

Skrevet

Har òg nytta amme-i-søvn-metoden på vår gut. Han vaks seg ikkje ifrå det heilt, men vaks seg til at det blei lettare å få han ifrå det. Litt innsats frå beggge sider altså. (Slutta vell noko før 13 mnd)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...