Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har siste uken gitt litt grøt til poden min om kvelden. Lager bare grøt av en ts maisgrøt, og blander det sammen med mm til det blir ganske tynt. Da han kun fikk mm har han bæsjet en gang i uken. Men nå når han får litt grøt i tillegg, skal han bæsje oftere da? Han har nemlig ikke bæsjet siden forrige onsdag og i dag stimulerte jeg endetarmsåpningen. Først kom det kanske hard avføring og så kom det sånn vanlig bløt, men en god del seigere.

 

Noen som kan si meg hva som er vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres helt normalt ut. Ikke noe å tenke på. Fargen blir også en del mørkere. Også normalt. Du får bare følge med. Blir avføringen "voksenmannshard" så får du øke mengden malt (du gir det nå ja?) og/eller gi litt sviskesaft. Snuppa mi fikk kjempehard mage etter grøtintroduksjon (da vi gikk fra velling til grøt med skje). Hun var ikke plaget av det, og etter 2-3 dager med svisker så ble det normalt igjen.

Skrevet

Har hatt litt mlt i ja.. Men det er altså greit å bare bæsje en gang i uken når de får grøt også?. Nå er han bare 16 mnd, så tenkte å holde litt igjen på sviskesaft og annet siden det kun er den lille porsjonen om kvelden han får. Vil kun amme på dagtid en god stund til...

 

Tusen takk for svar!!!

Skrevet

Ja det er normalt det. Enda får han jo så lite grøtpulver at det ikke vil merkes så innmari mye på avføringshyppigheten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...