Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Først nå- to mnd etter fødselen er jeg helt følelsesmessig ustabil. Har vært litt overraska tidligere over hvor blid jeg har vært- til tross for hastekeisersnitt, infeksjon, ammeproblemer og en veldig urolig unge. FIkk satt inn spiral forrige uke da, og har fra før slitt veldig med prevensjons-nedstemthet. Men trodde dette skulle bli bedre med spiral. Vet det er en innkjøringsfase, men hvor lenge varer den? Spiralen må jo bare funke siden den tross alt kosta litt. Griner for ingen ting, og føler meg helt på bunn. Hjelper ikke på at det er bursdagen min i dag.
MammaDilla Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Huff.. Høres ikke noe kjekt ut. Men kan jeg spørre hvorfor du velger hormon spiral når du har slitt med prevensjonsnedstemthet tidligere? Hvorfor ikke kobberspiral som er mye billigere og helt hormonfri?
mammamaiken Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Det kan du. Jeg valgte det pga uttallige skrekkhistorier om vanlig spiral. Mye blødning, vondt etc. Og jeg fikk anbefalt hormonspiral av både lege og folk rundt meg. Både svigermor, min mor og venner har veldig dårlig erfarring med kobberspiral.
Go i magen Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Gratulerer med dagen Hormoner er skumle greier når det kommer til følelseslivet. Jeg hadde noen fæle dager med barseltårer. Gråt av alt!!! Ikke koselig sånt. Hvis ikke nedstemtheten går over, ville jeg ringt til legen igjen jeg. Ikke bra å ha det sånn med en liten baby osv. Du skal nyte tiden nå Stor klem til bursdagsbarnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå