MAHG Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Det har i de siste dagene vært utrolig mye slim med litt farge (ikke blod). Sitter å lure på om det er vanlig eller om det kan være en sopp infeksjon eller om det er slimproppen som går gradvis. Er det noen som har opplevd noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 slimproppen ser ut som snørr rett og slett hihi hilsen ei som fikk for 5 uker siden og er her inne på besøk=)
MAHG Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #3 Skrevet 23. mai 2007 Takk for svaret. Ja, det liggner på snørr!! Da er det slimproppen da. Trodde det skulle være blod i den. Tok det lang tid før det var noe som skjedde etter at du merket det?
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 slimroppen min gikk 2 uker før mitt planlaggte ks så jeg var glad d ikke skjedde noe før=) men er d lenge til termin da? slimproppen kan gå en god stund før fødselen og andre ganger går den rett før så bare føll med og se om du får rier eller om vannet ditt går=) legg meg til på msn=) [email protected]
@nita+Sebastian Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Min slimpropp gikk forrige søndag. Altså 11 dager siden. Ingen fødsel enda i allefall )
MAHG Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 Har 19 dager til termin. Håper at han kan komme litt før!!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå