Gå til innhold

redd for å miste kjæresten min..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har verdens beste kjæreste. vi har hatt god sex og kan være åpne til hverandre.

var sammen i knapt 2 år før vi ble foreldre. barnet er nå 8 måneder og jeg føler d er noe som mangler litt...

har ikke den samme lysten, og vi koser nesten aldri lenger. lite berøring, intimitet og spenning. hva skal vi gjøre for å få opp spenningen og gnisten igjen?

trodde jeg var en rolig person som var fornøyd så lenge jeg hadde det godt. men nå merker jeg at jeg er redd for at jeg skal miste følelser og interesse. det vil jeg IKKE!

er ganske lei meg nå, blir glad hvis noen har forslag til hva vi skal gjøre for å forbedre dette. vi er også ganske alene i byen vi bor i, så lite avlastning ifht ungen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det som er viktig er jo at dere tar på hverandre. Det sier alle eksperter på området. Og det å ha sex, gir lyst på mer sex. Så det er egentlig bare å sette igang.

Men det vil nok aldri bli som før dere fikk barn da, for barn krever sitt av deres energi :)

Vi har det sånn i bølgedaler vi nå. Noen ganger har vi sex opptil 2 ganger om dagen i en uke, men så kan det gå 2-3 uker, nesten en mnd før neste gang vi har sex.

Men ta på hverandre, kos med hverandre. Gjerne også uten at det skal føre til sex. Og jeg fikk også et tips en gang om at i begynnelsen, for å få opp lysten, så ha bestemte tider på døgnet der dere SKAL ha sex. Men det var visst bare helt i begynnelsen da, ikke for alltid.

Ønsker deg masse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...