Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har termin 8 august, permisjon fra 17 juli. Mannen min har ikke opparbeidet ferie, men vi har et landsted i Sverige som jeg har veldig lyst å ta noen langhelger til. Vi skal nemlig pusse opp bad/rør hjemme og kommer til å ha håndverkere overalt. I tillegg blir vi sannsynligvis uten do i flere uker, så de rådet oss til å leie en bærbar... Aner ikke hva slags løsning de tenkte på. Snurredass? (fritt for å ikke tømme den) eller en sånn festivaldass vi kan sette opp på terrassen? (alle høygravides drøm)...

Anyway - noen helger på hytta høres forlokkende ut! Men da er det 2,5-3 timer å kjøre hjem hvis junior skulle melde sin ankomst. Er dette veldig risky? Det er by/sykehus 20 min fra hytta, så vi kan alltids lage en liten svenske av ham, men vil jo helst hjem til Ullevål. Hvordan er det å kjøre såpass langt med fødsel underveis? Kan jo risikere å bli sittende hjemme i 5 uker og bare vente på at noe skal skje...

Hva ville dere gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reiser av gårde helt uten kvaler fram til to uker før termin. Etter det sørger jeg for å befinne meg i kurant reiseavstand til et sykehus. Forrige gang fødte jeg 10 dager over termin. og det ville vært pyton å sitte hjemme i sofaen og sture i fem uker.

Skrevet

Jeg hadde reist. Når det er ca. 2 uker igjen til terminen så hadde jeg holdt meg hjemme. Men guri malla! Hadde ikke tenkt 2 ganger på det en gang. Opp å tisse 3 ganger iløpet av ei natt på en snurredass? Eller festivaldass??? Neheii! Hehe... Reis på hytta du og kos dg. Er ikke farlig om det blir en liten svenske heller vel. :-) Sånn hvis det skulle skje noe mener jeg... :) Svenskene er koselige de! :-D

Skrevet

reis på hytta!

er mange som har 2-3 timer å kjøre til sykehuset, dere trenger jo bare begynne å kjøre med en gang dere merker noe, i stedenfor å drøye!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...