LRMG Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Har termin 8 august, permisjon fra 17 juli. Mannen min har ikke opparbeidet ferie, men vi har et landsted i Sverige som jeg har veldig lyst å ta noen langhelger til. Vi skal nemlig pusse opp bad/rør hjemme og kommer til å ha håndverkere overalt. I tillegg blir vi sannsynligvis uten do i flere uker, så de rådet oss til å leie en bærbar... Aner ikke hva slags løsning de tenkte på. Snurredass? (fritt for å ikke tømme den) eller en sånn festivaldass vi kan sette opp på terrassen? (alle høygravides drøm)... Anyway - noen helger på hytta høres forlokkende ut! Men da er det 2,5-3 timer å kjøre hjem hvis junior skulle melde sin ankomst. Er dette veldig risky? Det er by/sykehus 20 min fra hytta, så vi kan alltids lage en liten svenske av ham, men vil jo helst hjem til Ullevål. Hvordan er det å kjøre såpass langt med fødsel underveis? Kan jo risikere å bli sittende hjemme i 5 uker og bare vente på at noe skal skje... Hva ville dere gjort?
ennaH Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jeg reiser av gårde helt uten kvaler fram til to uker før termin. Etter det sørger jeg for å befinne meg i kurant reiseavstand til et sykehus. Forrige gang fødte jeg 10 dager over termin. og det ville vært pyton å sitte hjemme i sofaen og sture i fem uker.
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Jeg hadde reist. Når det er ca. 2 uker igjen til terminen så hadde jeg holdt meg hjemme. Men guri malla! Hadde ikke tenkt 2 ganger på det en gang. Opp å tisse 3 ganger iløpet av ei natt på en snurredass? Eller festivaldass??? Neheii! Hehe... Reis på hytta du og kos dg. Er ikke farlig om det blir en liten svenske heller vel. :-) Sånn hvis det skulle skje noe mener jeg... Svenskene er koselige de! :-D
VinterSol+2 Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 reis på hytta! er mange som har 2-3 timer å kjøre til sykehuset, dere trenger jo bare begynne å kjøre med en gang dere merker noe, i stedenfor å drøye!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå