Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Jeg har blitt så forkjølt, vondt i halsen og tett i nesa, ammer ca 3 ganger til dagen, og gir mme... babyen er 5 uker.. Kan han også bli syk da? Syns det surkler litt mer i nesa hans om dagen + at han er litt mer grinette.... hmm.. noen som veit?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Dette har ingenting å bety. Babyen din vil ikke få feberen din over til seg, men heller alle anitstoff kroppen din har/får.
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Ja, han kan godt bli forkjøla han også. Har selv ei jente på 5 uker. Hun ble forkjøla med litt feber da hun var 2,5 uke gammel. Faren og søstra hennes var forkjøla. Det var èn dag hun var litt sutrete, og hadde "feber" på 37,9. Ringte legevakta jeg da, og så lenge feberen ikke kom opp i 38,5 så kunne vi nok mest sannsynlig ta det med ro sa han. Følge med på om hun spiste som før og våknet ordentlig og om hun hadde våte bleier. Men jeg ble ikke forkjøla da, syns det var litt rart jeg da... He he.. Alle rundt meg, men ikke jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå