Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette innlegget vil jeg egentlig ikke noe spesielt med, det er bare en kjærlighetserklæring; Min lille gutt, som snart blir to år, og som nesten kan drive meg til vanvidd noenganger, som har herpa kroppen min, i det hele tatt.... Han er bare SÅ fin! Jeg er helt utrolig glad i han! Sånn har vi det vel alle, men har ikke jeg fått den fineste tro? Nei, jeg tulla selvfølgelig! Men for et kjempeprivilegium å få oppleve å føle en så sterk kjærlighet. Jeg trodde ikke det var mulig jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe det var fint skrevet og signerer gjerne;)

Skrevet

Nå har du jo ikke truffet tulla mi som selvfølgelig er det søteste, morsomste og mest intelligente barnet i verden. Har alltid hatt en skrekk for at hun skal bli stjålet fra meg, hun er jo så herlig, kanskje noen får det for seg at de bare MÅ ha henne!

Skrevet

Vi hadde det litt tøft første året, så den kooosen alle pratet om hele tiden, druknet litt. Men så begynte det å ta av! Og nå må jeg med jevne mellomrom sende en irriterende sms til en venninne (som også har to småttisser), om hvor FANTASTISK gutten min er, hvor GLAD jeg er i han o.s.v. Jeg må liksom bare få det ut ett eller annet sted.... (og gutten min kan jo synes at det blir litt i meste laget, med sussing og klemming....he, he...).

Skrevet

JA, vi er heldige!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...