Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Er det noen flere som sliter med det? Eller som slet med det i begynnelsen av dette trimesteret..? Jeg har hatt dårlig matlyst hele graviditeten,bortsett fra et par uker en gang i blant. Jeg har rett og slett ikke lyst på noe.. Må tvinge meg selv til å finne ett eller annet jeg kan spise,bare for å få i meg noe..Det eneste som ikke byr meg helt i mot er saftis(sånne frys-selv små). Og man kan jo ikke akkurat leve på de.. Og det er jeg som lager middag hjemme siden jeg studerer hjemme,men det er vanskelig å finne på noe når man ikke har lyst på noe.. Sukk.. Hehe.. Noen som har noen råd til hva jeg kan gjøre for å få i meg det jeg trenger?
Genusa&Andreas3mnd Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Jordmor anbefalte loff for meg... etterhvert kan du prøve med noe pålegg... Det går iallefall greit for min del Det er ikke så farlig i mitt tilfelle, for jeg har hatt en ufattelig matlyst helt fram til nå (28 uker) og gått opp ditto kg, men plutselig har det endret seg totalt! Så det var visst ingen fare for babyen så lenge jeg fikk i meg litt mat i følge jordmor.... Men hvis du er ganske tynn fra før av, er det jo viktig å få i seg den "riktige" maten da....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 jeg har det akkurat slik som deg. har snart termin og har bare gått opp 2 kg... en ting som kan gi dårligere matlyst er at det blir mindre plass i magen, men for mi del så smaker alt bortsett fra godteri pyton. men prøv å press i deg mat.. cornflakes kanskje. pannekaker?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 jeg har også fått dårlig matlyst i den siste. er ingenting som frister. og spiser bare fordi at jeg må lage middag til sambo. men syntes yoghurt er godt. og epler. så jeg spiser en del av det da. så jeg får ihvertfall i meg noe
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Er ikke noe farlig for meg å gå ned i vekt,for jeg er ikke akkurat tynn.. Hehe.. Heller på den litt overvektige sida(selvom jeg ikke liker å innrømme det). Får prøve å spise litt.. Slenger bare en pizza i ovnen i dag sånn at mannen får litt å spise. Skal ut etterpå å handle,ikke lett å skrive handleliste nei. Hehe.. Men jeg skal nok finne på noe:) Kjøper nok noe yoghurt.. Det går lett ned:) Får saumfare obs i håp om å finne noe som kan friste:) Lenge leve store butikker med mye utvalg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå