lykkeligste Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Vi giftet oss nylig,og arrangerer nå en vennefest med både mat og drikke, blir en god del folk. Hadde i utgangspunktet tenkt å gå med brudekjolen, men nå er jeg blitt så usikker.. Blir jo veldig pyntet, og er jo allerede gift nå.. Noen som har argumenter for/mot, eller selv arrangert fest etterpå?
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 venninna mi gjorde dette, og eg må tilstå at eg stussa litt, faktisk. Men det var kanskje fordi det var lagt opp til ein ganske uformell venefest, somme av gjestene kom til og med i dongeri! Då kræsja det litt med den stivpynta bruda, sjølv om ho var veldig fin. Ei anna veninne hadde på seg ein fin selskapskjole på sin venefest, og det syntest eg eigentleg fungerte betre - når det ikkje var "skikkeleg" bryllaup likevel, liksom. Samtidig kan eg jo skjøne at det er kjekt å få brukt brudekjolen meir enn éin gong, når du har sjansen. Dersom du legg opp til at gjestene også skal pynte seg skikkeleg, går det nok heilt fint at du har på deg brudekjolen.
Happy H Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 eg syns du skal gå i brudekjolen din.gjestene e nok spent ¨på å sjå deg som brud. eg kjenner nokke som giftet seg i spanina og feiret flere mnd etter, ho brukte kjolen på festen og alle pyntet som om d va bryllup de skulle i!=)
♥Snulder Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Vi har nettopp vært i tilsvarende fest. Ble forespeilet at man skulle ha på seg "vanlige" festklær, også brudeparet.. Men jammen dukket de ikke opp i full mundur inklusiv brudebukett og brudepiker...Følte meg noe lettet over at vi hadde satt på oss litt penere tøy enn ut-på-byen klær:=)
lykkeligste Skrevet 24. mai 2007 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2007 hehe, var jo litt modig den siste her da! Vi har faktisk skrevet pent antrekk i innbydelsen, så skulle jo være sikret at folk er ok kledd. Ville unngå "hverdagsfest"..
Vero76 - 30.11.05 Skrevet 24. mai 2007 #6 Skrevet 24. mai 2007 hugs at "pent antrekk" kan bety så mangt. Skjørt og bluse, eller cordfløyelsbukse og skjorte er pent antrekk i mange sine auge, og då vert det kanskje litt kræsj viss du stiller i brudekjole? Trur eg hadde skrive mørk dress i invitasjonen viss eg sjølv hadde tenkt å ha på meg brudekjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå