Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 to dager dibbefri,å jeg klarte ikke mer,hehe må si thanks for morroheta søndag kveld.lo litt av enkelte svar ja.men godisen er ikke spist opp ennå da....(bare nesten) gamla her er ikke i form.men det er ikke nytt det da.hehe. å tro det eller ei...jeg fikk vaska hus i går....!! utrolig hva man får tid til når man ikke sitter på dib hele dagen...kremt....=) er så trøtt for tia at jeg vurderer å kjøpe mer sovetid..4-5 timer mer i døgnet hadde vært greit...nå er det tid for mat her.minisjefen gir klar beskjed om at han vil ha mer enn melk."dadaaaa,goooh,dadada" betyr sikkert noe sånt som ,jeg er sulten...
Karomamma Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hei sjøl!! Nå ble jeg misunnelig på søndagspraten deres, he he! Har vært noen dagers dibbefri her også i langhelgen, det er rart hvor fort abstinensen kommer... Ta vare på deg selv, du kjære attpåklatt! Nå blir det heldigvis vår og lyse tider! Og kos litt på minisjefen
Attpåklatten :-)™ Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Prøv å sove litt innimellom.........legg deg ned og lukk øynene når minsten tar seg en dupp.....ofte kan det å bare la tankene flyte fritt og kroppen få hvile være godt..........:-) Det er viktig å lytte til signalene...... Klem klem
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 sover innimellom,når jeg kan.men blir bare trøttere av det ;o) å som regel våkner minisjefen når jeg legger meg på dagtid. men nå venter jeg på gubben.skal krype under dyna når han kommer. signalene er mange i disse dager,så jeg lytter mer enn godt er,hehe. er lysere tider ja,og jeg ser frem til sol og sommer..å skolefri...;o)
Travelmor Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Titt hei! Godt at du ikke skulle ha dibbefri ei hel uke eller mye verre en måned.. Du er savnet når du ikke er innom!!! Fikk dessverre ikke med meg søndag og morroheta. Det er nok en del annet jeg har gått glipp av også. Det var noe med det å være trett. Apropos å kjøpe sovetid. Hvorfor selges ikke slike kort over disk sammen med ringetid? Men naturligvis må man også kjøpe sovekort til de minste. Ellers er hele vitsen borte vekke. Her er ei travelminidame som skal ha mat....Håper det ikke tar hele dagen!
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 savnet? jeg?? =0) morro å høre =) ble vel litt blanding av hormoner og godtesyke på søndag.å mange morsomme svar på smokketrållet ;o) skal ikke mer til for å få meg i godt humør ser du,hehe der kom du med en god ide.sovetid ala kontantkort!!! man kan vel lage di selv,og "kjøpe" noen timer hos gubben av og til ;o) å den lille sjefen her vil ikke sove i dag.vill protest hver gang senga nærmer seg...så her sitter jeg da.vaska gulvene og skal ta fatt på vinduene.holder meg unna å sovne ivertfall,hahaha =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå