Gjest Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Skal på kontroll i dag, og gjett hva... Glemte seff den urinprøven IGJEN!!! Er så trengt om morran, så d er nesten umulig å huske på den altså :/ Får ta i morgen tidlig, og kjøre innom legen med den. Skal sjekke leiet igjen i dag, var seteleie sist, og jeg er redd for at det er noe slikt enda. Ikke rent hodeleie såvidt jeg kan kjenne i hvertfall :'( Er 35+1 i dag, så den kan vel enda snu seg, men jeg har en dårlig følelse på den saken i grunn...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Uff da, men den kan enda snu seg vet du! Sist lå min i stumpen på skrått ned-tverrleie til og med uke 36 før han snudde seg, så det er fortsatt tid, de kan snu seg ganske sent. Du får sette urinprøveglasset oppå dolokket før neste kontroll, det må jeg gjøre for å huske det ;-)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Ja, jeg håper jo i d lengste... Men har ikke lyst på KS, og tror ikke jeg tør setefødsel, så d bekymrer meg ganske mye :'( Pleier å sette frem glasset ja, men glemte d :/ JM får vel fnatt *hihi*
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Thihi.. Jeg setter glasset frem dagen før,og FØR jeg setter meg på do(samme hvor trengt jeg er) så åpner jeg glasset sånn at jeg har det klart.. Takk for denne tråden,for jeg må huske å kjøpe nye glass..... Hehehe... Det er jeg flink til å glemme før i siste lita.. Alle har vi noe;)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Moniccen, det er bare å ta en urinprøve nå. Det er ikke så blånøye at det er morgenurin!
*Muffin* og mini Muffin * Skrevet 23. mai 2007 #6 Skrevet 23. mai 2007 He he kjenner meg igjen, jeg også er forferdelig glemsk når det gjelder den urinprøven.. Lykke til i dag da...
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 MÅ det ikke være morgenurin??? *hmm* Kanskje jeg kan få til en før jeg drar, selv om jeg ikke akkurat bobler over nå da :/ Når sant skal sies, er vel morgenurin ganske utvannet nå for tiden, siden jeg er oppe på do minst 2-3 ganger ila ei natt Sitter og kjenner på sparkene nå, mener de har flyttet seg, men tør ikke juble før jeg har vært på kontroll...
Isadora nybakt mamma 14.06.07 Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 Det MÅ ikke være morgenurin, men fint om den har ligget i blæra et par timer. Flink til å glemme jeg også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå