Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Skal dere si noe til fadderene i dåpen? Takke for at de stiller opp på en måte? Jeg lurer litt på å gjøre det, men vet ikke helt hvordan. Tips?
Gjest mammaen til Odin og Tiril Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Hmm,vi gjorde d ikke med nr 1,kommer nok ikke til å gjøre d denne gangen heller. Sier takk for at alle ville komme-alà sånn velkommen til bords..ingen tale:) Sier heller takk til hver enkelt,blir litt mer personlig syns e=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå