Gå til innhold

beskymret ang fast føde til min baby....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.

jenta mi er 6 mnd nå, og har fått smaksprøver på grøt i 1 mnd tid. men hun er ikke intr lenger virker det som....hun får knapt noe ned. har prøvd glass også, men virker ikke så gira på det heller....alt kommer ut igjen.

kanskje det blir bedre med tiden ? håper iallefall det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du mener bekymret?

Skrevet

Hun spiser nok nor hun er klar for det. Kanskje hun rett og slett ikke liker grøt. Prøvd med frukt? Det er jo litt søtt og godt.

Skrevet

Kan hende det går bedre his du lager vanlig posjon? Og å blande fruktmos i grøten er en sikker vinner hos oss i hvert fall:)

Skrevet

Min gutt vill ikke ha fast føde i lang tid. Begynte da han var 5mnd og først rundt 7mnd alder begynte han å spise... Ville ikke åpne munnen, spyttet ut, strittet i mot, gråt. Vi øvde og øvde, brukte aldri tvang, tok noen pauser på noen dager innimellom. Det første han ville spise var potetmos (finmost) med MM og slosikkeolje. Det går seg til, bare fortsett med øvingen, ikke stress!! Lykke til:)

Skrevet

mang ebabyer liker ikke grøt og begynner først å spise skikkelig når de får tenner og får spise brødskiver :)

min på 6mnd har også matnekt for tiden. tror det er ubehag ved tenner som gjør det .

Skrevet

Tror ikk det er noen krise akkurat. Det er jo anbefalt å vente til 6mn med å introdusere fast føde uansett, så dere er jo ikke bak i løypa sånn sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...