Gå til innhold

Dere som er i uke38-40 og over termin...

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte må dere på toaletten på natten? Selv er jeg oppe hver 1,5-2t og er dødsliten av det. På dagtid kan det gå timer! Merkelig synes jeg, drikker ikke èn dråpe igjennom natten.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er på toalettet fra 1 - 3 ganger, men jeg sovner igjen med en gang. Nå skal det sies at jeg hver eneste dag må sove en økt på et par timer om dagen for å holde koken :o) Jeg har barn fra før så jeg må fungere sånn ellers også. Får du sove noe på dagen da??? Hvor langt er du over termin??

Skrevet

For meg er dette helt normalt. Er oppe 3-4 ganger hver natt og har vært det lenge.

Er heldigvis sykemeldt nå, var ikke morsomt å hverken kjøre til/fra jobb eller å ha ansvar der når en er ruset på for lite sammenhengende søvn.

Skrevet

Jeg må tømme blæren 2-3 ganger om nettene... og sliter stort sett med å få sove igjen etterpå! Får ikke til å sove på dagen heller... men jeg fungerer ganske greitt! Har to små å ta meg av og så fra de kommer hjem fra skole og bhg så har jeg nok å holde på med :o). Men når de er lagt så kan det være jeg slumrer litt på sofaen!

På dagtid kan jeg tisse ca 2. hver time... men jeg drikker veldig mye vann så har nok noe med det å gjøre å! (Drikker ingenting om nettene stort sett).

Skrevet

Gjennomsnittlig 10 ganger...og slik har det vært i flere uker.

Skrevet

Ja, har datteren min i barnehage, så jeg kan sove på dagen om jeg vil.Men det er liksom ikke godt å ligge uansett synes jeg, sliter med oppstøt igjen også. Er 12 dg over i dag:-(

Kan bare ikke huske at jeg var så mye på toalettet første gangen, men har jo skjønt at ingen svangersk er like;-)

Skrevet

Men da er det oftest flere ganger før jeg sovner første gangen. Og så blir det mer sånn hver time.

Skrevet

Jeg har også halsbrann og sure oppstøt. Hadde gledet meg til magen sank for at dette skulle bli bedre. Magen har sunket, hodet er festet og jeg har fremdeles halsbrann, pusteproblemer og bekkenvondt alikevel, he he. Sånn er det bare:o)

Skrevet

Jeg kommer vel å få bank nå, men jeg er faktisk bare oppe maks en gang og som oftest ingen ganger! (uke 38) Sover for det meste kjempegodt om natten, småvåkner bare litt når jeg må snu meg. slik var det sist også, men med førstemann var jeg oppe x antall ganger hver natt.

Skrevet

Hei! Oppe ca annenhver time om natten. Har imidlertid sluttet å skru på lyset, så jeg fomler meg fram og slipper flombelysning midt på natten. Derfor tror jeg det går greit å sovne ganske raskt igjen! Prøv!

Skrevet

Jeg også er oppe hver 1,5-2 t, det er utrolig slitsomt. Finner liksom endelig en god stilling, også er det opp på do IGJEN..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...