Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Da kommer minstemann (17år) hjem,og blir hjemme hele skoleferien. Så da blir jeg sittende i 2mnd og høre på hvor stygg,feit og jævlig jeg er,hver gang han ikke får det som han vil. Huset blir seende ut som en slagmark,fordi han roter og griser uten å løfte en finger for å rydde opp etter seg. Og alle må stå på pinne for at han skal ha det greit. Det blir nok en koselig sommer....sukk...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 Herlighet!!! En 17-åring som oppfører seg sånn? Nei, har han ikke fått oppdragelse før, så er det vel på tide nå. Dersom du har en mann, så be han ta grep, ellers drar du på en to mnd sommerferie! På hans regning:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Uff. Hvorfor være hos dere to måneder da? Det du gjør er å fylle tiden med ting du liker å gjøre, og ikke rydder noe som helst etter han eller faren. Menn må lære seg at ting ikke blir gjort av seg selv. Dette gjelder også min. Har ikke løftet en finger på to dager, og ting hoper seg opp:)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #4 Skrevet 23. mai 2007 Jeg gjorde dette sist. Nektet konsekvent å rydde så mye som et lite glass av hans,vasket ikke klærne hans og kjørte ham ikke en eneste plass. Herregud som det ble seende ut her!!! Blir så eitrende forbanna også,men tier helt stille - han skal ikke ha NOE å komme med angående at jeg kjefter på ham eller lignende. Gidder bare ikke å svare ham i det hele tatt når han løper rundt som en brølape. Gikk i flere dager uten å svare ham på så mye som et spørsmål sist. Det hele endte opp med at han reiste tilbake til skolen halvveis ut i ferien (dette var i påska),for det var så dårlig stemning hjemme (som han sa). Stakkars lillegutt...Grrrrr!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå