Gå til innhold

Tusenfryd

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tusenfryd i dag, grugleder meg :-)

Er litt nervøs med tanke på ammingen, har jo ikke ammet "offentlig" utenom i kongerommet vårt.

Noen av dere som har peiling på om de har ammerom på tusenfryd, eller om det blir sett på som ok å amme i kafeene der?

Lurer litt på om jeg skal ta med flaske, men det er jo så innmari mye enklere med puppen :-) Den er jo med uansett hehe

Men har liksom ikke lyst til å sitte på do å amme heller

noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oh, så moro!:)

Jeg har ikke vært på Tusenfryd på mange år, men det er jo en familiepark så jeg ville tro at de har ammerom, og jeg hadde reagert hvis du ikke får lov til å amme i cafeéen der. Jeg som var litt skeptisk til om jeg hadde lyst til å amme offentlig da jeg gikk gravid ammet Sebastian på en benk på Byporten forrige uke. Utrolig hvor tøff mann blir når poden vil ha mat:)

Kos deg og ha en flott dag!

Skrevet

Se på tusenfryd.no, der står det hvor de har stellerom. Det er visst ganske så mange også. Dette går kjempefint, ha en super dag :-)

Skrevet

tror jeg prøver å satse på å amme offentlig jeg hehe, har ikke lyst til å gjemme meg bort på stellerom heller. Er heldigvis andre mødre med som har ammet så de støtter meg sikkert hehe

En gang må vel være den første, uææææ hehe

Må bare finne meg noe tøy som er enkelt å amme med:-) Blir vel en genser med singlet under, synes det er enklere enn med ammetopper jeg. Rare meg :-)

Skrevet

Hvordan gikk det?

Fikk du kjørt noen heftige berg-og-dal-baner?

:)

Skrevet

Heisann

Fikk kjørt den nye som går under rulletrappen et par ganger, utrolig morsom, lo så jeg grein hehe

Thunder Costeren synes jeg har tapt seg litt siden den var ny, virker tregere, sporene er rustet og den virker stivere enn før.

Og så måtte jeg opp i blekkspruten sammen med niesen til David hehe

Camilla stakkars hadde det ikke like gøy, klarte ikke sove i vogna på grunn av alle lydene. Prøvde å amme henne to ganger men hun lå bare å gliste og var mer opptatt av alt rundt seg. Fikk ikke spist noe særlig, og raping kunne vi bare glemme. Så jeg måtte amme henne litt i bilen før vi kjørte hjem. Hun sovna ikke i bilen på vei hjem heller så når vi kom hjem så var hun über trøtt stakkars. Skreik som jeg aldri har hørt før. Måtte ty til litt sukkervann på smokken, da sovnet hun som en klut stakkars lille, må si jeg har litt dårlig samvittighet ovenfor Camilla vennen.

Ikke så lett når hun vil være med å se på alt rundt seg, men fremdeles er litt for liten til det. Kan jo ikke akkurat sette henne i sportsdelen på vogna enda heller....

Men hun fikk MASSE inntrykk i form av lyder iallefall hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...