Gå til innhold

Amming på Tusenfryd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter

 

Er det noen her som vet om det er ok å amme på tusenfryd? Har de evt. bra ammerom eller blir det sett på som ok å amme på kafeer der?

Eller bør jeg heller satse på flaske?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

der kan du helt sikkert amme akkurat der du vil. Finn deg en krakk og amm så mye du vil :-)

Skrevet

Tusenfryd er jo et sted for barna og for å kvalifisere som det kanman da ikke nekte dem favorittmaten:) Enig med siste taler; amm i vei:)

Skrevet

ja, får vel ta sjansen hehe

Er ikke så dreven på offentlig amming enda, har ikke tatt det steget enda :-) Men en gang får vel bli den første

 

Takk for svar

Skrevet

Jeg fant meg en krakk og satte vognen litt forran, og ammet ivei...

Skrevet

ja, det var jo litt lurt da, gjemme seg litt bak vogna. Det skal jeg gjøre.

Så får jeg jo bare krysse fingrene og håpe på at været holder seg bra :-)

 

Takk for tipset :-)

Skrevet

jeg skal på tusenfryd nå om ikke så lenge, og det har ikke falt meg inn at det ikke skal være greit å amme overalt. Tanken har ikke slått meg i det hele tatt. Mener ikke at man skal blott hele puppen.

 

Var i Dyreparken i fjor og jeg amma overalt. På kafeer, på benker, ol. Tror ikke det er et sted i den parken hvor jeg ikke har ammet. Såpass får folk tåle det er et familie sted.

Skrevet

hei.. var på tusenfryd i fjord sommer, da var vesla kun 12 dager gammel. jeg amma henne der vi var når behovet meldte seg.. benker, trapp i skyggen.. inegn pronlem det:) god tur og kos dere:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...