Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. mai 2007 #1 Skrevet 23. mai 2007 Hei jenter Er det noen her som vet om det er ok å amme på tusenfryd? Har de evt. bra ammerom eller blir det sett på som ok å amme på kafeer der? Eller bør jeg heller satse på flaske?
ejiec++ Skrevet 23. mai 2007 #2 Skrevet 23. mai 2007 der kan du helt sikkert amme akkurat der du vil. Finn deg en krakk og amm så mye du vil :-)
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #3 Skrevet 23. mai 2007 Tusenfryd er jo et sted for barna og for å kvalifisere som det kanman da ikke nekte dem favorittmaten:) Enig med siste taler; amm i vei:)
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2007 ja, får vel ta sjansen hehe Er ikke så dreven på offentlig amming enda, har ikke tatt det steget enda :-) Men en gang får vel bli den første Takk for svar
Gjest Skrevet 23. mai 2007 #5 Skrevet 23. mai 2007 Jeg fant meg en krakk og satte vognen litt forran, og ammet ivei...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. mai 2007 Forfatter #6 Skrevet 23. mai 2007 ja, det var jo litt lurt da, gjemme seg litt bak vogna. Det skal jeg gjøre. Så får jeg jo bare krysse fingrene og håpe på at været holder seg bra :-) Takk for tipset :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2007 #7 Skrevet 23. mai 2007 jeg skal på tusenfryd nå om ikke så lenge, og det har ikke falt meg inn at det ikke skal være greit å amme overalt. Tanken har ikke slått meg i det hele tatt. Mener ikke at man skal blott hele puppen. Var i Dyreparken i fjor og jeg amma overalt. På kafeer, på benker, ol. Tror ikke det er et sted i den parken hvor jeg ikke har ammet. Såpass får folk tåle det er et familie sted.
camomilla_80 Skrevet 23. mai 2007 #8 Skrevet 23. mai 2007 hei.. var på tusenfryd i fjord sommer, da var vesla kun 12 dager gammel. jeg amma henne der vi var når behovet meldte seg.. benker, trapp i skyggen.. inegn pronlem det:) god tur og kos dere:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå